logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۲۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیات فوتبال استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

انتخابات هیات فوتبال زنجان به دلیل عدم تفاهم وزارت ورزش و فدراسیون برگزار نمی‌شود

انتخابات-هیات-فوتبال-زنجان-به-دلیل-عدم-تفاهم-وزارت-ورزش-و-فدراسیون-برگزار-نمی‌شود
دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: مجمع انتخابات ریاست این هیات به دلیل عدم تفاهم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نسبت به حضور بازنشستگان در هیات‌ها کماکان بلاتکلیف بوده و برگزار نمی‌شود.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان اظهار داشت: متاسفانه تاکنون خبری نشده و زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست.

وی با بیان اینکه مکاتبات لازم انجام شده و منتظر اعلام نهایی فدراسیون هستیم، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست هیات فوتبال استان همدان پس‌فردا (28 تیر) برگزار می‌شود.

ناصحی با بیان اینکه تفاوت زنجان و همدان در این است که در بین کاندیداهای استان همدان، فرد بازنشسته وجود ندارد، افزود: با این حال، هیات فوتبال استان زنجان منتظر اعلام نهایی فدراسیون است.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه فدراسیون به ما اعلام کرده که بازنشستگان می‌توانند در انتخابات هیات فوتبال حضور داشته باشند، گفت: مجمع انتخابات ریاست این هیات به دلیل عدم تفاهم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نسبت به حضور بازنشستگان در هیات‌ها کماکان بلاتکلیف بوده و برگزار نمی‌شود.

وی اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان می‌گوید حضور بازنشستگان در هیات‌های استانی، ممنوع است اما فدراسیون می‌گوید مشکلی ندارد و می‌توانند حضور داشته باشند و متاسفانه وزارت و فدراسیون تاکنون به جمعبندی نرسیده‌اند.

ناصحی در پاسخ به اینکه آیا احتمال تغییر در تعداد کاندیداهای هیات فوتبال استان زنجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورتی که اجازه حضور بازنشستگان داده نشود از تعداد کاندیداها کاسته می‌شود اما در غیر این صورت، تغییر پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: از میان هفت کاندیدای هیات فوتبال استان زنجان فقط یک نفر، بازنشسته است.

به گزارش موج رسا؛ شهرام اسکندری‌پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان‌محمدی، منصور حسنی‌کمال و جواد نوروزی 7 کاندیدای هیات فوتبال استان زنجان هستند که برای کسب کرسی ریاست این هیات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

*‌ لیگ برتر فوتبال استان زنجان در هفته سوم قرار دارد

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال استان گفت: با برگزاری بازی‌های هفته سوم، تیم قیام ابهر با 3 بازی و 3 برد در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان زنجان با حضور 8 تیم و با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

ناصحی با اشاره به فعالیت مدارس فوتبال خاطرنشان کرد: مدارس فوتبال دارای مجوز نیز با رعایت کامل تمام پروتکل‌های هبداشتی دایر هستند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه نظارت شدید و دقیق بر فعالیت مدارس فوتبال صورت می‌پذیرد، گفت: مدرسه‌ای که مجوز نداشته باشد، اجازه فعالیت داده نمی‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در لیگ و مدارس فوتبال استان زنجان مشاهده نشده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر