logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۰۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

40 درصد بودجه پیش بینی شده به تبلیغات اسلامی استان اختصاص می یابد

40-درصد-بودجه-پیش-بینی-شده-به-تبلیغات-اسلامی-استان-اختصاص-می-یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نیروهای فرهنگی فقط باید دغدغه کار داشته باشند تنها 40 درصد بودجه پیش بینی شده به سازمان اختصاص می یابد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مبلمان شهری باید بر اساس مفاهیم دینی چیده شده و چهره شهر از ورودی تا خروجی دینی دیده شود.

وی با بیان اینکه برای تغییر میلمان شهری موضوع پیگیری می شود و گام هایی در این زمینه برداشته شده است،گفت: چندین مکاتبه با شهرداری زنجان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در ستاد شئون نیز نحوه مبلمان شهری با توجه به احادیث و تذکرات اخلاقی بزرگان مورد توجه قرار می گیرد، افزود: در عرصه شعائر، متون و تابلوهایی که در سطح شهر نصب می شود، سازمان تبلیغات اسلامی تذکرات لازم را به مجریان می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته در ماه های رمضان و محرم بنرهایی در سطح شهر زده شد که در شان زنجان نبود،افزود: با تذکر سازمان تبلیغات اسلامی این بنرها جمع آوری شد.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به آمادگی این سازمان برای ارائه متون مطلوب به شهرداری برای استفاده در بنرها،گفت:خلاهای فرهنگی استان در جلسات متعدد تخصصی و موضوعی بررسی و پیشنهادات لازم داده می شود.

وی میزان اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل تبلیغات اسلامی را ناچیز عنوان کرد و گفت: عملا 40 درصد آن چیزی که پیش بینی می شود به استان تعلق می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید به بخش فرهنگ مدیران نگاه ویژه ای داشته باشند،افزود: نیروهای فرهنگی فقط باید دغدغه کار داشته باشند نه اینکه همواره پیگیری بودجه باشند.

حجت الاسلام صفی یاری شناور بودن بودجه فرهنگی را موجب  انتقال اجرای برنامه ها به پایان سال دانست و گفت: با وجود کمبود اعتبارات در سازمان مدیریت می شود که برنامه ها به هنگام اجرایی شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر