logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۰۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل زندان‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

پویش زنجان همدل تا سالروز ولادت امام حسن(ع) ادامه دارد/ آزادی 47 زندانی در مرحله اول

پویش-زنجان-همدل-تا-سالروز-ولادت-امام-حسن(ع)-ادامه-دارد-آزادی-47-زندانی-در-مرحله-اول
مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: پویش «زنجان همدل» که برای اولین بار در سطح کشور جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد از سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) آغاز شده است تا 15 رمضان (سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)) ادامه دارد.

محمد جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پویش زنجان همدل برای اولین بار در سطح کشور با مشارکت صداوسیما، اداره کل زندان‌ها و ستاد دیه استان زنجان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، راه‌اندازی شده و از این طریق تلاش می‌کنیم که تا سالروز ولادت امام حسن(ع) هیچ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زندان‌های استان زنجان وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این پویش از سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) آغاز شده است تا 15 رمضان (سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)) ادامه دارد.

جوادی با بیان اینکه در مرحله اول پویش زنجان همدل 47 زندانی در آستانه سال جدید از زندان‌های استان زنجان آزاد شدند، افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که بخشی از این بدهی‌ها از محل آورده متقاضیان و یک‌ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز از طریق کمک‌های مردمی و ستاد دیه تامین شد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه مردم خیّر و نیکوکار استان زنجان در مرحله اول پویش، کمک‌های خوبی داشتند، گفت: امیدواریم با آغاز مرحله دوم پویش که تا نیمه رمضان ادامه دارد، شاهد حضور هیچ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زندان‌های استان زنجان نباشیم.

وی اظهار داشت: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر