logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۰۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر سمن نشاط‌آوران امید جوان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

لیگ بازی‌های فکری به مناسبت هفته جوان برگزار می‌شود

لیگ-بازی‌های-فکری-به-مناسبت-هفته-جوان-برگزار-می‌شود
دبیر سازمان مردم‌نهاد (سمن) نشاط‌آوران امید جوان زنجان گفت: نخستین دوره لیگ بازی‌های فکری جوانان به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان (5 تا 11 فروردین‌ماه) به همت سمن نشاط‌آوران امید جوان و با مشارکت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می‌شود.

بهاره عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دورهمی پرنشاط 2 ویژه‌برنامه عیدانه است که به مناسبت فرا رسیدن هفته جوان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همزمان با این دورهمی، اولین دوره لیگ بازی‌های فکری جوانان نیز توسط سمن نشاط‌آوران امید جوان زنجان، طراحی شده است.

وی با بیان اینکه لیگ بازی‌های فکری در 3 مرحله برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مراحل شامل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی است که 3 بازی فکری در هر مرحله به صورت یکسان، معرفی و ارائه شده و شرکت‌کنندگان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دبیر سمن نشاط‌آوران امید جوان زنجان با بیان اینکه بازی‌ها از 3 دسته، انتخاب شده‌اند، گفت: دسته‌ای از بازی‌ها مهارتی بوده و نیازمند دقت و تمرکز هستند.

وی با بیان اینکه دسته دیگری از بازی‌ها به صورت استراتژیک است، اظهار داشت: این دسته از بازی‌ها نیاز به تفکر، اندیشه و تدبیر دارد.

عباسی خاطرنشان کرد: دسته سوم از بازی‌ها نیز به صورت تیمی است.

وی افزود: 2 بازی را یک عضو از هر تیم با رقیب، انجام داده و امتیاز کسب می‌کنند و در بازی آخر هر 4 نفر (2 نفر از هر تیم) با هم انجام خواهند داد.

دبیر سمن نشاط‌آوران امید جوان زنجان با بیان اینکه جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد، هماهنگی لازم از قبل با هر کدام از تیم‌ها انجام می‌شود تا در زمان مشخص در محل برگزاری حاضر شوند، گفت: مسابقات لیگ بازی‌های فکری جوانان در خانه اوقات فراغت جوانان واقع در زنجان، خیابان فدائیان اسلام (جاوید)، نبش پارک اندیشه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سمن‌های دیگر در قالب تیم در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند اما اجرای مسابقات فقط با سمن نشاط‌آوران امید جوان و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان است.

عباسی با بیان اینکه سوم فروردین‌ماه، اخرین مهلت ثبت‌نام تیم‌ها تست، گفت: تعداد اعضای هر تیم 2 نفر و ثبت‌نام به صورت تیمی بوده و یکی از اعضای تیم باید در بازه سنی جوان (18 تا 34 سال) باشد و هزینه ثبت‌نام برای هر تیم نیز 300 هزار ریال است.

دبیر سمن نشاط‌آوران امید جوان زنجان تصریح کرد: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد، زمان برگزاری مسابقه هر یک از تیم‌ها از قبل، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: جوایز تیم‌های اول تا سوم لیگ بازی‌های فکری به ترتیب 12 ، 10 و 8 میلیون ریال است.

به گزارش موج رسا؛ 11 شعبان، مصادف با 5 فروردین، سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان است که به همین مناسبت، یک هفته به عنوان هفته جوانف گرامی داشته می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر