logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۹۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

رسانه‌های معاند به دنبال انعکاس وارونه واقعیت‌‌ها از سراوان هستند

رسانه‌های-معاند-به-دنبال-انعکاس-وارونه-واقعیت‌‌ها-از-سراوان-هستند
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در سراوان فرصتی فراهم شد تا ضد انقلاب با غبار آلود کردن فضا در رسانه‌ها واقعیت‌‌ها را غیر از آنچیزی که بوده است، انعکاس دهند.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: ساده انگاری است که تصور کنیم دشمنانی که هر روز شرایط تحریم را علیه ملت ایران سخت‌تر و دایره محاصره اقتصادی را تنگتر می‌کنند، منتظر باشند ما مشکلات خود را حل کنیم.

وی با بیان اینکه نبود شرایط اشتغال یکی از مشکلات مردم در مناطق محروم و مرزهای کشور محسوب می‌شود، افزود: قاچاقچیان و گروه‌های اشرار برای تامین منافع سیاسی و اقتصادی خود به دنبال ایجاد ناامنی در مناطقی همچون سراوان هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سروان فرصتی فراهم شد تا ضد انقلاب با غبار آلود کردن فضا در رسانه‌ها واقعیت‌‌ها را غیر از آنچیزی که بوده است، انعکاس دهند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضروری است مردم برای دسترسی به اخبار صحیح به مراجع رسمی استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند چرا که دشمن در فضا سازی رسانه‌ای خود به دنبال تحریک مردم و القای ناامنی در کشور است.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه خراب کردن فضای کشور و تامین منافع اقتصادی و سیاسی گروهک‌ها از اهداف دشمنان در سروان محسوب می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با تلاش رسانه‌‌های انقلابی ابهام زدایی در این زمینه انجام و حقایق به مردم تبیین شود تا در تور رسانه‌‌ای دشمنان گرفتار نشویم.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی در شرایط فعلی جامعه به دلیل انتشار ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی و در آستانه عید نوروز به دنبال تلخ کردن کام مردم هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روز به روز دشمنی آمریکا علیه مردم ایران افزایش یافته و با توجه به وضعیت کرونا و ضعیف شدن کسب و کارها به ویژه در مناطق محروم و مرزی اهداف دشمنان وارونه جلوه دادن واقعیت‌‌ها است.

وی عنوان کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را دچار مشکلات مالی و اقتصادی کنند تا فضای ناامنی در کشور افزایش یافته و میزان مشارکت مردم در انتخابات سال آینده کاهش یابد./ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر