logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۹۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

راه‌اندازی پمپ گازوئیل در ترمینال زنجان از خواسته‌های 10 ساله رانندگان زنجانی است

راه‌اندازی-پمپ-گازوئیل-در-ترمینال-زنجان-از-خواسته‌های-10-ساله-رانندگان-زنجانی-است
معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راه‌اندازی پمپ گازوئیل در ترمینال زنجان از خواسته‌های 10 ساله رانندگان زنجانی است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه ترمینال زنجان دارای مشکلات عدیده‌ای بوده و علیرغم نامه‌نگاری‌های انجام شده مشکلات آن حل نشده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پمپ گازوئیل از خواسته‌های 10 ساله رانندگان زنجانی است، افزود: هنوز به این خواسته رانندگان جامه عمل پوشانده نشده است.

این مسئول با اشاره به اقدام خودسرانه شهرداری زنجان برای کرت‌بندی ترمینال، خاطرنشان کرد: ما متقاضی کرت‌بندی محوطه ترمینال نبودیم و درخواستی هم از سوی رانندگان، انجمن رانندگان یا شرکت‌های حمل‌و‌نقل برای این موضوع ارائه نشده است.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ترمینال زنجان به ادارات مختلف شهرداری تبدیل شده است که این برای رانندگان مشکلاتی را ایجاد کرده است، افزود: ترمینال دارای مشخصه‌های خاصی بوده و نباید ادارت مختلف شهرداری در آن ساکن شوند.

مدقالچی وجود سرو صدا را برای ترمینال طبیعی عنوان کرد و گفت: متاسفانه حضور ادارات شهرداری مانع فعالیت رانندگان در زمان مسافرگیری می‌شود.

وی با اشاره به نبود ترمینال در شهرستان‌های ایجرود، سلطانیه، طارم و خرم‌دره، بیان داشت: ترمینال ابهر نیز دارای مشکلات و نواقص است.

این مسئول برضرورت حل مشکلات ترمینال مسافربری زنجان تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش تعداد مسافر در ایام کرونا، باید زمینه فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل‌و‌نقل را بیشتر فراهم کرد.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به کاهش 50 درصدی مسافر در استان زنجان، ادامه داد: کاهش مسافر صدمات جبران ناپذیری به صنعت حمل‌و‌نقل مسافر در استان وارد کرده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر