logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۸۵۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان:

توزیع 500 تن روغن مایع در بازار زنجان/ نیاز استان به روغن تامین شده است

توزیع-500-تن-روغن-مایع-در-بازار-زنجان-نیاز-استان-به-روغن-تامین-شده-است
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان با بیان اینکه توزیع روغن مازاد بر نیاز بازار انجام می‌شود گفت: در یک ماه گذشته 500 تن روغن در بازار توزیع شد که توزیع این میزان روغن در استان زنجان بی‌سابقه است.

جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حدود 20 تا 22 هزار کارتن روغن توسط اتحادیه بین فروشگاه‌ها توزیع شد اظهار کرد: توزیع روغن مازاد بر نیاز بازار انجام می‌شود و به طور یقین 40 درصد روغن‌های توزیع شده در احتکار خانگی است.

وی با بیان اینکه 22 هزار کارتن روغن نباتی حدود 220 تن است عنوان کرد: در یک ماه گذشته نیز حدود 500 تن روغن در بازار توزیع شد که این میزان تقریبا دو برابر نیاز بازار استان زنجان است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با تاکید براینکه در یک هفته گذشته نیز 2500 کارتن روغن در سطح توزیع شد تاکید کرد: یکسری از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های بزرگ به دلیل کاهش خرید روغن درخواست جدیدی نداشتند.

وی با تاکید براینکه متاسفانه مردم با جو سازی برخی‌ها همراه می‌شوند که نتیجه این همراهی منجر به احتکار خانگی و کمبود روغن در بازار می‌شود ابراز کرد: در حال حاضر روغن مایع بالاتر از سرانه مصرف استان توزیع می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه توزیع روغن در همه فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای انجام می‌شود و هیچ مشکلی هم وجود ندارد عنوان کرد: توزیع روغن علاوه بر سطح شهر زنجان در سطح شهرستانها نیز انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه در 45 روز گذشته شرکت‌های تولیدکننده روغن با مشکل مواد اولیه مواجه بودند که این موضوع باعث شد در تولید روغن وقفه دو هفته‌ای ایجاد شود ادامه داد: این مشکل باعث شد تولید و توزیع روغن با کاهش مواجه شود اما اکنون مشکلی هم در توزیع روغن وجود ندارد.

رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان با بیان اینکه مردم به شایعات کمبود روغن نباتی در بازار توجهی نکنند خاطر نشان کرد: متاسفانه در بیشتر مواقع وقتی کوچکترین موضوعی در خصوص کمبود یک نوع کالا مطرح می‌شود مردم به سمت خرید آن هجوم می‌برند و با احتکار خانگی شاهد کمبود شدید آن در بازار می‌شویم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر