logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۸۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

6 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سبزه‌میدان تخصیص یافت

6-میلیارد-تومان-برای-تکمیل-پروژه-سبزه‌میدان-تخصیص-یافت
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به زنجان گفت: در طی این سفر 6 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند اجرایی پروژه سبزه‌میدان اختصاص یافت.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مبلغ اعلامی 3 میلیارد تومان بود که با تاکید و پیگیری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به 6 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه موعد بهره‌برداری از پروژه سبزه‌میدان 6 ماهه اول سال 1400 است، خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر زنجان، تاکید شورا و شهرداری بر این بود که در صورتی که پیمانکار بتواند روند اجرای پروژه را پیش بیندازد، شورا و شهرداری هم مساعدت لازم را به عمل می‌آورند.

راشاد با بیان اینکه محور پادگان نیز موضوع بعدی جلسه کمیسیون عمران بود، افزود: در این موضوع که رئیس بنیاد مسکن نیز حضور داشت اعلام شد که پروژه محور پادگان تا اردیبهشت‌ماه سال 1400 تحویل داده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باغ هاشمی‌نژاد، موضوع مهم بعدی بود که در جلسه کمیسیون عمران شورا مطرح شد، گفت: این پروژه، مورد تاکید رئیس بنیاد مستضعفان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بوده و عملیات اجرایی آن تا قبل از پایان سال جاری، آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه جلسه دیگری نیز هفته آینده در مورد پارک هاشمی‌نژاد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اصرار شورا بر این است که عملیات اجرایی این پروژه قبل از پایان سال و هرچه زودتر آغاز شود.

راشاد با بیان اینکه طبق صحبت با طراح، پارک هاشمی‌نژاد نیز پارکی در عیار پارک‌های نهج‌البلاغه و گفتگو خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای طراحی آن 3 ماه، فرصت داده شده بود که یک ماه از آن گذشته اما پیشنهاد بنده این است که این پروژه به صورت ETC شده و حتی این 2 ماه را هم از دست ندهیم و طراحی، مطالعات و اجرای پروژه باهم باشد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه پارک هاشمی‌نژاد، مقداری هم بزرگتر از پروژه سبزه‌میدان است، خاطرنشان کرد: بخش مسکونی آن متعلق به بنیاد مستضعفان بوده و فقط 7 هکتار در میان آن، تکلیف شهرداری است.

وی در خصوص انتقال سند این زمین به نام شهرداری زنجان تصریح کرد: تمام موانع آن برداشته شده و فقط چند مورد، نیاز به تغییر و تحول دارد اما به دلیل اینکه توسط رئیس بنیاد مستضعفان پیگیری می‌شود، منعی برای انتقال سند وجود ندارد./// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر