logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

مشکل شرکت پارس سوئیچ زنجان برطرف شد/ اداره کار مطالبات کارگران را پیگیری می‌کند

مشکل-شرکت-پارس-سوئیچ-زنجان-برطرف-شد-اداره-کار-مطالبات-کارگران-را-پیگیری-می‌کند
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه نسبت به رفع مشکل شرکت پارس سوئیچ اقدام شد گفت: همچنین مدیرعامل جدید این شرکت هم تعیین شده است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حل مشکل شرکت پارس سوئیچ اظهار کرد: کارگران این شرکت بعد از ظهر فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات این شرکت با حضور مسئولان استانی بررسی و رفع شد تصریح کرد: مطالبات کارگران شرکت نیز قرار است توسط اداره کار پیگیری شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان تاکید کرد:  تغییرات مدیریتی شرکت نیز با نظر هئیت مدیره شرکت انجام و مدیرعامل جدید آن انتخاب شد.

وی در مورد توزیع مرغ و تخم مرغ در استان زنجان عنوان کرد: در حال حاضر مرغ و تخم مرغ بیش از نیاز استان در بازار توزیع می‌شود.

فغفوری با تاکید براینکه قیمت تخم مرغ هم پایین تر از نرخ دولتی در بازار عرضه می‌شود عنوان کرد: خوشبختانه مشکلی در خصوص مرغ و تخم مرغ در زنجان نداریم.

وی ابراز کرد: مرغ در استان زنجان با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود و قیمت آن نسبت به استانهای دیگر که ۲۳ هزار تومان بوده پایین‌تر است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد توزیع روغن در سطح استان نیز ابراز کرد: توزیع روغن روزانه در استان اتفاق می‌افتد هر چند کمبودهایی نیز احساس می‌شود اما تقریبا نیاز خانوارها تامین می‌شود و این موضوع نیز موقتی است و در چند روز آینده برطرف خواهد شد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر