logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

جنایت‌های آمریکا علیه نظام اسلامی فراموش نشدنی است

جنایت‌های-آمریکا-علیه-نظام-اسلامی-فراموش-نشدنی-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شعار "مرگ بر آمریکا"، مرگ بر سیاست‌های غلط این کشور در برابر آزادی خواهان جهان است و جنایت‌های این کشور علیه نظام اسلامی فراموش نشدنی است.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که اتفاقات این روز موجب شد تا امام خمینی (ره) این روز به عنوان یوم‌الله نامگذاری کنند.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که در روز 13 آبان اتفاق افتاده است موجب شده تا این روز به عنوان نقطه عطف و شروعی برای اوج‌‌گیری نهضت اسلامی باشد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز یادآوری استکبار ستیزی این روز موجب استمرار و بقای نظام اسلامی شده است.

این مسئول یادآور شد: گوشزد کردن خطر قانون کاپیتولاسیون توسط امام خمینی (ره) در سال 42 موجب شد تا مردم در جریان موضوع قرار گرفته و با این قانون مقابله کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) در چهارم آبان سال 1343 به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا (س) در منزل خود سخنرانی کرده و این سخنرانی را با "انا لله و انا الیه راجعون" آغاز کرده و مفاد قانون کاپیتولاسیون را برای مردم روشن کردند اما ماموران رژیم پهلوی نتوانستند جرات و شهامت امام را تحمل کنند و به همین دلیل امام را دستگیر کرده و مخفیانه از قم به ترکیه تبعید کردند.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه امام خمینی (ره) هنگام بازگشت به کشور پس از 15 سال خیانت شاه را نسبت به ملت ایران آشکار کرده و مصونیت مستشاران آمریکایی را خیانت به مردم ایران عنوان کردند و فرمودند:"من با صدور اعلامیه لایحه کاپیتولاسیون را محکوم و ملت ایران را از آن آگاه کردم".

وی با اشاره به اینکه تبعید امام خمینی (ره) مقدمه‌ای برای مقابله آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی بوده و موجب شد تا جرقه‌های انقلاب اسلامی زده شود، افزود: در 13 آبان سال 57 چند فرزندان خمینی بت شکن در مقابل دانشگاه تهران ارکان رژیم طاغوت را تکان داده و زمینه پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

این مسئول تصریح کرد: در 13 آبان بود که دانش‌آموزان با خون خود ریشه‌های نهال انقلاب را آبیاری کردند تا در 22 بهمن ماه ریشه دوانده و امروز به درخت تنومند تبدیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در13 آبان کدخدای جهان در برابر قدرت عالم تاب مردم ایران زمین سرتعظیم فرو آورده و در مقابل امام و انقلابیون که توپ، تانک، لشکر و موشک نداشتند و تنها با سلاح ایمان به میدان آمده بودند، تسلیم شود.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکی دیگر از دستاوردهای مهم 13 آبان است، ادامه داد: سفارت آمریکا به عنوان یکی از کانون‌های توطئه استکبار جهانی توسط دانشجویان خط امام تسخیر و اسناد بسیاری به دست آمد که از آن به عنوان انقلاب دوم نام برده می‌شود.

وی گفت: در مقابل همه توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه نظام اسلامی  استکبار جهانی از جمله آمریکا قرار داد که خوی استکباری آن اجازه سازش با نظام اسلامی را نمی‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی نیز دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی کم نشده بلکه افزایش یافته است، افزود: پشت پرده فعالیت‌های منافقین، ترور شخصیت‌های والا مقام، تحمیل جنگ، تهاجم فرهنگی، ترور شخصیت‌های علمی و حمله‌های سایبری، آمریکا و تفکر رژیم صهیونیستی قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: در نهاد و سرشت آمریکا دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می‌زند و تا وقتی که سیاست آمریکا ادامه دشمنی باشد، هیچ گونه سازشی امکانپذیر نیست و شعار "مرگ بر آمریکا"، مرگ بر سیاست‌های غلط این کشور در برابر آزادی خواهان جهان است و تا زمانی که این جرثومه فساد در منطقه حضور دارد، شعار مرگ بر آمریکا ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به تقارن 13 آبان با هفته وحدت، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وحدت مسلمین را نشانه گرفته‌اند اما باید پشت سر ولی‌فقیه بود تا آسیبی به انقلاب و نظام اسلامی نرسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر