logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۷۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان تاکید کرد؛

تشدید برخورد با هنجارشکنان در زنجان/ مردم شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند

تشدید-برخورد-با-هنجارشکنان-در-زنجان-مردم-شیوع-بیماری-کرونا-را-جدی-بگیرند
فرماندار زنجان با اشاره به افزایش برخورد با کسانی که نسبت به مصوبات ستاد کرونا بی توجه هستند گفت: کسانی که در حوزه پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند هنجار شکن محسوب شده و با این افراد به جد برخورد می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عدم استفاده از ماسک در برخی از اتوبوسهای سطح شهر زنجان اظهار کرد: هر چند استفاده از ماسک در اتوبوسها اجباری شده اما کماکان برخی تخلفات گزارش می‌شود.

وی با تاکید براینکه شهرداریها نیز به این موضوع ورود کردند و تذکرات لازم را به رانندگان اتوبوس‌ها دادند ابراز کرد: عموما رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوسها انجام می‌شود اما گاها افراد معدودی رعایت نمی کنند که نباید حتی عده کمی هم نسبت به پروتکل بهداشتی بی توجه باشند.

فرماندار زنجان تاکید کرد: نسبت به هفته گذشته رصدهای بهداشتی در سطح شهرستان افزایش یافته و با افزایش حساسیت‌ها فاصله گذاری اجتماعی بهتر شده و شاهد بهبود وضعیت رعایت پروتکل‌ها هستیم اما عدم رعایت موارد بهداشتی باز همچنان با افزایش نظارت‌ها دیده می‌شود.

وی با تاکید برافزایش برخورد با متخلفان بهداشتی بیان کرد: کسانی که در مبارزه با کرونا هنجار شکنی می کنند مجبور هستیم برای این افراد اعلام جرم کرده و با این گونه افراد برخورد لازم را داشته باشیم.

عسگری با تاکید براینکه رعایت موارد بهداشتی برای همه افراد جامعه یک وظیفه است عنوان کرد: متاسفانه عده‌‌ای در جامعه شیوع بیماری کرونا را اصلا جدی نگرفتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهرستان بازدید و نظارتها در خصوص رعایت پروتکل‌ها افزایش یافته است عنوان کرد: اصناف عموما رعایت بهداشت را جدی گرفتند اما همچنان از وضعیت ایده آل در رعایت پروتکل‌های بهداشتی فاصله داریم.

فرماندار زنجان تاکید کرد: اگر روند بی‌توجهی‌ها تداوم داشته باشد وضعیت بحرانی می‌شود و از مردم درخواست می کنیم شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند.

//ع
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر