logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۷۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اقدامات پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و محتکران اقلام بهداشتی قابل تقدیر است

اقدامات-پلیس-در-برخورد-با-اراذل-و-اوباش-و-محتکران-اقلام-بهداشتی-قابل-تقدیر-است
ستاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت و مقبولیت فراوانی برخوردا است، گفت: اقدامات پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه ، اراذل و اوباش و محتکران اقلام بهداشتی قابل تقدیر است.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس، فتح اله حقیقی در صبحگاه عمومی کارکنان انتظامی استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و مسئولان استانی با رعایت کلیه سازوکارهای بهداشتی برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به اینکه امروز مردم به پلیس اعتماد دارند، اظهار کرد:  نیروی انتظامی نیرویی بسیار ارزشمند و همیشه در صحنه است و پرحجم ترین زحمات شورای تامین بر دوش نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه زمانیکه در درون جامعه آرامش نباشد در بین مردم ناامیدی به وجود می آید بیان داشت: همه آحاد جامعه ، خبرنگاران و خود مردم باید در راستای آرامش درونی جامعه تلاش کنیم.

رئیس شورای تامین استان زنجان تلاش خستگی ناپذیر و اخلاص را دو ویژگی ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی بیان و افزود: رضایتمندی مردم و مسئولان و شاخص مطلوب امنیت در استان نشانگر  تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس است .

استاندار زنجان با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مجاهدانه و شبانه روزی در خدمت مردم است، تصریح کرد: مبارزه مجاهدانه و شبانه روزي پليس با فساد ، قاچاق مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنيت يكي از شاخص هاي برتر اين نيرو است.

وی با اشاره به کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق و افزایش 45 درصدی  برخورد با اوباشگری و ازاذل و اوباش ، افزود : ‌ اخلاق محوري، مردم مداري و جامعه محوري نيروي انتظامي باعث افزايش مشارکت مردم با پليس و محبوبيت اين نيرو در جامعه شده است.

حقیقی با اشاره به نقش پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه و تاثیر امنیت در سرمایه گذاری های اقتصادی گفت: امنیت بالای استان زمینه ساز رشد سرمایه گذاری اقتصادی و رونق تولید در زنجان شده است .

نیروی انتظامی یکی از گسترده ترین سازمان های حاکمیتی است که در خدمت مردم است

سردار " رحیم جهانبخش " فرمانده انتظامی استان در ابتدای این مراسم با تبریک هفته ناجا و با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از گسترده ترین سازمان های حاکمیتی است که در خدمت مردم است گفت: در سال جاری در سطح استان بیش از 120 هزار از تماس های مردم با سامانه 110 عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در سال 98 بر اساس شاخص های ارزیابی صورت گرفته در تمامی آیتم ها و بخش ها با حمایت مردم ، مسئولان و تلاش شبانه روز کارکنان، فرماندهی انتظامی استان رتبه برتر را در بین یگان های انتظامی کشور کسب کرد که این افتخار، نشاط و امید را برای خدمت رسانی به مردم عزیز دو چندان کرده است.

وی با اشاره به 100 ماموریت متنوع پلیس تصریح کرد: در کنار انجام این ماموریت ها همسنگر با مدافعان سلامت بدون کوچکترین چشم داشتی تلاش کردیم. در راستای انجام مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از اعمال محدودیت های ورود و خروج گرفته تا کشف اقلام بهداشتی احتکار شده.

فرمانده انتظامي استان زنجان به افزايش تماس‌هاي مردمي با سامانه مركز فوریت‌های پليس110 اشاره کرد و گفت:‌ در نيمه نخست سال جاري 330 هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن 110 تماس گرفته‌ اند كه بیش از 120 هزار مورد از این تماس ها عملیاتی شده است .

سردار جهانبخش با اشاره به دستگیری 2 هزار سارق در هفت ماهه سال جاری در استان گفت: در هفت ماهه سال جاری بیش از 3 هزار نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به راه اندازی و صدور پروانه کسب برای 2 هزار واحد صنفی و تعویض 20هزار پلاک وسایل نقلیه افزود: حدود 10 هزار نفر در این واحد های صنفی مشغول فعالیت شده اند .//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر