logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۶۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان:

نماز جمعه این هفته در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود

نماز-جمعه-این-هفته-در-شهرهای-دارای-وضعیت-قرمز-برگزار-نمی‌شود
مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان زنجان، این هفته نیز نماز جمعه در شهرهای دارای وضعیت قرمز برگزار نمی‌شود.

حکمعلی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی شهروندان، نماز جمعه این هفته در شهر زنجان برگزار نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس اعلام ستاد کرونای استان زنجان سه شهرستان زنجان، خرم‌دره و طارم در وضعیت قرمز قرار دارند که این هفته در این سه شهرستان نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

این مسئول گفت: در بقیه شهرستان‌های استان زنجان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در صورت تایید نهایی ستاد کرونای استان، نماز جمعه اقامه می‌شود.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان بیان داشت: برگزاری نمازهای جمعه و جماعت منوط به اجازه ستاد مبارزه با ویروس کرونا است و در صورت امکان برگزاری این مراسم در هفته آینده، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت در برخی مساجد استان زنجان نیز منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و سازمان‌های مربوطه در این زمینه نظارت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر