logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۶۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 79 هزار نفر رسید

قربانیان-کرونا-در-آمریکا-به-مرز-79-هزار-نفر-رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و 617 نفر، مجموع قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا به 78 هزار و 795 نفر رسید.

به گزارش موج رسا; دانشگاه «جانز هاپکینز» گزارش کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۶۱۷ نفر دیگر، مجموع قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۷۸ هزار و ۷۹۵ مورد افزایش یافت.

آمار و ارقام منتشر شده همچنین حاکی از آن است که ظرف شبانه روز گذشته، ۲۵ هزار و ۶۲۱ مورد جدید به مبتلایان به کرونا در آمریکا افزوده شده است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۵۰ نفر برسد.

با اینحال، پایگاه worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۸۰ هزار و ۳۷ مورد گزارش کرده است. ایالت نیویورک همچنان با ۳۴۳ هزار و ۴۰۹ مورد ابتلا و ۲۶ هزار و ۷۷۱ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن است که تاکنون دستکم چهار میلیون و ۱۰۱ هزار و ۵۳۶ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده‌ شده‌اند که از آن میانف ۲۸۰ هزار و ۴۳۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و مجموع یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۷۱۷ نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با ویروس «کووید-۱۹» در جهان را دارد./ فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر