logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان:

اعتمادسازی وظیفه مجلس آینده است/ مردم با رای خود اعلام کردند که نماینده غربگرا نمی‌خواهند

اعتمادسازی-وظیفه-مجلس-آینده-است-مردم-با-رای-خود-اعلام-کردند-که-نماینده-غربگرا-نمی‌خواهند

عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان با اشاره به وظایف مجلس آینده، گفت: اعتمادسازی یکی از وظیفه مجلس آینده است.

محسن افشارچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتخاب کاندیداهای منتسب به جبهه انقلاب توسط مردم در انتخابات اخیر، اظهار کرد: مردم یک دوره به نمایندگان با نگاه غرب‌گرا رأی دادند و نتیجه آن را دیدند که به‌جای آنکه به فکر مردم باشند از این نگاه خارج شدند.

وی با بیان اینکه نگاه انقلابی مردم محور است و در این نگاه مسئولین کنار مردم زندگی می‌کنند و با مردم همراه می‌شوند، ابراز کرد: امروز در کشور اشرافیتی شکل‌گرفته است و نمایندگان این اشرافیت افرادی هستند که در دوره گذشته رأی آوردند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه زنجان با بیان اینکه مردم‌دوست داشتند به مردمی رأی بدهند که از خودشان است، تصریح کرد: نتیجه این امر این شد که کاندیداهای منتسب به جبهه انقلاب رأی آوردند.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از مجلسی که شکل‌گرفته این است که به فکر مردم باشد و به مردم کمک کند و مردم محور عملکرد آن‌ها باشد، عنوان کرد: متأسفانه فاصله‌ای که برخی مدیران با مردم گرفته‌اند باعث شده است که بخشی از مردم دلسرد شوند و مجلس آینده باید این اعتماد را برگرداند.

افشارچی با بیان اینکه اعتماد فقط با خدمت، کمک و همکاری به مردم بازمی‌گردد، افزود: به هر میزان که فاصله بین مدیران و مردم افزایش پیدا کند تفاوتی بین حکومت‌های دیگر و جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت برای همین باید فاصله بین مسئولین و مردم کم شود.

وی بیان اینکه مجلس در کم کردن فاصله بین مدیران و مردم به‌شدت می‌تواند مؤثر باشد، ادامه داد: مردم بیشتر با نمایندگان درگیر هستند تا وزیران و اگر نمایندگان صدای مردم باشند و برای عدالت تلاش کنند قطعاً مردم احساس اعتماد می‌کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر