logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۴۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس در مراسم گرامیداشت چهلمین روز عروج سردار سلیمانی در زنجان

حضور-معاون-هماهنگ‌کننده-سپاه-قدس-در-مراسم-گرامیداشت-چهلمین-روز-عروج-سردار-سلیمانی-در-زنجان

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سردار محمد رضا فلاح‌زاده معاون هماهنگ‎کننده سپاه قدس در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در زنجان حضور می‌یابد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت چهلمین روز عروج سردار سپهبد قاسم سلیمانی مراسم ویژه‌ای در شهر زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور سردار فلاح‌زاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس در زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم از ساعت 15 در مصلی خاتم‌الانبیای پایتخت شور و شعور حسینی زنجان برگزار می‌شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: این مراسم روز یکشنبه با حضور آحاد مردم زنجان و مسئولان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری گردهمایی جوانان انقلابی در زنجان خبرداد و گفت: این مراسم نیز به مناسبت سالروز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و چهلمین روز عروج شهید سپهبد قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از مداحی حاج مهدی رسولی در این برنامه خبرداد و گفت: میهمان ویژه این مراسم دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص نظام است.

این مسئول از حضور سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در این برنامه خبر داد و گفت: این برنامه نیز روز یکشنبه در زنجان برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه از ساعت 13 و 30 در سالن بسکتبال شهید بهشتی امجدیه برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر