logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۲۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مطالبه مردم و ایجاد رضایتمندی در انتخاب پروژه های اولویت دار استان زنجان مدنظر باشد/انتخاب پروژه های اولویت دار به کمیته تخصصی محول شود

مطالبه-مردم-و-ایجاد-رضایتمندی-در-انتخاب-پروژه-های-اولویت-دار-استان-زنجان-مدنظر-باشد-انتخاب-پروژه-های-اولویت-دار-به-کمیته-تخصصی-محول-شود-

استاندار زنجان گفت: در انتخاب و ارسال پروژ های اولویت دار به وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطالبه مردم و ایجاد رضایتمندی مد نظر باشد.


به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی آموزش و پرورش اظهار کرد: در بازگشایی مدارس حتما مدیران کل در مدرسه ای که برای حضور آنها در اول مهر اعلام شده است حضور داشته باشند و هیچ مدیری معاون خود را به مدرسه نفرستد.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جمع بندی کارهای اجرایی با توجه به عمر دوساله دولت دوازدهم ابراز کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور محترم برای ارائه 3 اولویت اول کارهای اجرایی استان و نقشه راه استان باید برای دو سال آینده برنامه ریزی شود که امروز جلسه جمع بندی این امر باید برگزار شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 4 مولفه را باید در ارائه پروژه های اولویت دار به وزارت کشور در نظر بگیریم، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی و مطالبه مردمی بودن پروژ ه ها حتما باید منظر باشد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف پسماند روی یک پروژه نیست  بلکه یک تصمیم است بیان کرد: همه دستگاه ها تلاش کردند و الان به نتایج خوبی هم رسیده است.

حقیقی با اشاره به اینکه در انتخاب و ارسال پروژه ها الزاما نباید 3 پروژه به تهران ارسال شود بلکه ما می توانیم این عدد را افزایش دهیم خاطر نشان کرد: در بین این پروژ ها نیز می تواند تصمیمی نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه در تصمیماتی که در استان گرفته شده است مطالبه مردم مد نظر بوده است افزود: مطالبات مردم بسیار مهم است و حتماباید مورد توجه باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید پروژ هایی که انتخاب می شود باید مطالبه مردم باشد ابراز کرد: علاوه بر مطالبه مردمی باید ایجاد رضایتمندی در مردم مد نظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به کیفیت پروژه هایی که انتخاب می شوند باید بالا باشد خاطر نشان کرد: همه مدعی کیفیت هستیم و حتما پروژه هایی که انتخاب می شوند باید کیفیت بالایی داشته باشند.

حقیقی با بیان اینکه خروجی جلسات مهم است و تعداد جلسات برگزار شده در ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت صرفا برگزاری جلسه مهم نیست بیان کرد: روش کار ماباید به گونه ای باشد که در پایان سال به هیئت دولت گزارش بدهیم که در یکی از ادارات هدفمان چه چیزی بوده و به چه میزان توانسته ایم به هدف مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه از افرادی که در  80 درصد از جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی حضور داشته اند تشکر می کنیم تصریح کرد: کسانی که عضو ستاد اقتصاد مقاومتی بودند و حضورشان در جلسات کمتر از 80 درصد است به با نامه تذکر داده شود و نهاد های بالا دستی این افراد نیز باید مطلع شوند حتی اگر افراد سمت های امنیتی دارند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر حضور نهادی در ستاد اقتصاد مقاومتی ضرورت ندارد پالایش شود بیان کرد: نهاد هایی که حضورشان در ستاد اقتصاد مقاومتی ضرورتی ندارد نیازی نیست وقت مدیران این نهاد را برای این جلسان بگیریم.

وی از تشکیل جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی مشترک استان و شهرستان ها خبر داد و افزود: یکی از مهم ترین جلسات، جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان و شهرستان ها است.

حقیقی در پیشنهادی انتخاب 3 پروژه اولویت دار استان را به کمیته ای تخصصی محول و  تصریح کرد: معاون اقتصادی استاندار، نماینده دانشگاه های استان زنجان، مدیرکل سازمان صمت، مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل دارایی، معاون اقتصادی فناوری اطلاعات عضو اصلی این کمیته باشند.

وی با بیان اینکه امکان حضور سایر اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی در این کمیته وجود دارد بیان کرد: هر نهادی که عضو ستاد اقتصاد مقاومتی است می تواند در کمیته حضور داشته باشد.

//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر