logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰

۵۷ درصد مسکن روستایی ابهر مقاوم شدند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان ابهر به ۵۷ درصد رسیده است.

۱۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی تخصیص پروژه شدند

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

اجرای 9 طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 9 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

جذب ۱۵۸۴۵ مشترک در شرکت گاز زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده است.

کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری از 6 و7 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار شد گفت: خوشبختانه در این آزمون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و آزمون سراسری نوبت اول را به خوبی برگزار کردیم.

دمای هوای زنجان افزایشی می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان طی امروز غالبا صاف خواهد بود گفت: شرایط پایداری جوی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

نقش موثر دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف شعار سال

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی در کشور تاکید ویژه دارند، گفت: این تاکیدات اهمیت موضوع را نشان می‌دهد با نگاه دانشگاه‌ها پیشبرد اهداف شعار سال نقش موثری دارند.

پرداخت مستمری به ۳ هزار بانوی سرپرست خانوار زنجانی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از حمایت ۵ هزار و ۷۱۷ پرونده در معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۹۷ زن سرپرست خانوار مستمری بگیر هستند و مابقی از چرخه خدمات بهزیستی چون وام اشتغال، ودیعه مسکن، امدادبگیری فرزندان استفاده می‌‎کنند.

افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک استان زنجان

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه با شروع سال جدید، صادرات از گمرک استان نیز از لحاظ ارزش با روند افزایشی همراه شد گفت: صادرات استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد را نشان می‌دهد.

حضور 2 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی هاکی

دبیر هیأت هاکی استان زنجان با بیان اینکه دو نفر از ورزشکاران رشته هاکی به مسابقات قهرمانی اعزام خواهند شد گفت: سالار بکیشلو و میلاد محمدی در اردوی تیم ملی حضور دارند.