logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۱۵۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پرواز حجاج از فرودگاه زنجان انجام می شود

پرواز-حجاج-از-فرودگاه-زنجان-انجام-می-شود

استاندار زنجان گفت:با پیگیری های انجام شده، پرواز حجاج از فرودگاه زنجان انجام می شود.

به گزارش موج رسا;فتح الله حقیقی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان،اظهار داشت: پرواز حجاج زنجانی به دلیل بدقولی های عربستان سعودی و قرارداد با جاهای دیگر قرار بود از تهران انجام شود.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات پیش آمده با پیگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر دفاع و نیروهای پشتیبانی  پرواز حجاج از فرودگاه زنجان انجام می شود.

 استاندار زنجان گفت: با مدیرانی خوبی که در استان زنجان وجود دارد،با توجه به شرایط موجود مدیران صادقانه تلاش می کنند و نتایج مطلوبی به دست آمده است.

 حقیقی حفظ و ارتقای آرامش جامعه را از مهمترین اهداف دنبال شده در استان زنجان عنوان کرد و گفت:حفظ و ثبات اشتغال از دیگر اهداف بوده است که در سایه این موضوع،کارخانجات استان زنجان تعطیل نشده و تعدادی نیز به چرخه تولید برگشته اند.

وی با اشاره به حضور 5 مسئول کشوری در استان زنجان در طی سال جاری، افزود: یکی از برنامه های استان حضور مدیران کشوری در زنجان برای رفع مشکلات و آشنایی با ظرفیت های استان است.

این مسئول از تعیین تکلیف پسماندهای استان خبرداد و گفت: تعیین تکلیف آغاز شده و تلاش می کنیم تا در اسرع وقت این موضوع حل شود.

استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه آی تی،کشاورزی و شرکت های دانش بنیان، خاطرنشان کرد: نمایشگاهی به منظور معرفی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف به زودی برگزار می شود.

حقیقی برضرورت توجه به جوانان تاکید کرد و گفت: جوانان زنجانی انتخابات خوبی را برگزار کردند که هئیت اجرایی و نظارت خود این جوانان بودند.

وی بیان داشت: ضروری است درخواست های نخبگان استان مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات شرکت های دانش بنیان حل شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر