logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱

اکرام معلم باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در صیانت از شأن و جایگاه معلم خود معلم، وزارت آموزش و پرورش و هم دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی وظیفه دارند و اکرام معلم باید به صورت یک فرهنگ عمومی درآید.

افزایش راندمان تولید در گرو نشاط کارگران است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: افزایش نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی در میان کارگران شاغل در محیط کارگری موجب نشاط خود کارگر و افزایش راندمان کاری می‌شود.

نیروهای مسلح آماده جانفشانی برای حفظ عزت کشور هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کسی بخواهد به کشور آسیب وارد کند نیروهای مسلح آماده جانفشانی بوده و در این مسیر آبروی خود را هم هدیه می‌کنند.

ارجاع سنجش برخی از نوآموزان ماهنشان به مرکز استان

معاونت آموزش، آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نو آموزانی که در سنجش نمره لازم دریافت نکرده‌اند جهت تست تخصصی به استان ارجاع داده شدند، گفت: برخی از نو آموزان ماهنشانی جهت تست تخصصی به مرکز استان ارجاع داده شدند.

محصولات گلخانه‌ای زنجان به اروپا صادر می‌شود

مدیر شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: اخیرا مجوز صادرات محصول گلخانه‌ای استان به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا دریافت شده و صادرات به این کشور‌ها در دستور کار قرار دارد.

توانمندی ایران در عملیات وعده صادق به جهان ثابت شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد اما رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما که به تعبیر مقام معظم رهبری به منزله خاک کشورمان است، حمله و تجاوز کرده است گفت: عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد.

برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر در ماهنشان

فرمانده سپاه ماهنشان با بیان اینکه ششمین جشنواره مالک اشتر در ماهنشان برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با هدف تجلیل، معرفی و الگو‌سازی برگزار خواهد شد.

تصادف پرايد با پژو پارس ۵ مصدوم بر جا گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بهترین راه کمک به مصدومین ناشی از تصادف در جاده‌ تماس با شماره ۱۱۵مرکز فوریت‌های پزشکی است گفت: تصادف پرايد با پژو پارس ۵ مصدوم بر جا گذاشت.