logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

فعالیت 55 شرکت دانش بنیان در استان زنجان/ گستره فعالیت شرکتهای دانش بنیان به حوزه صادرات رسیده است

فعالیت-55-شرکت-دانش-بنیان-در-استان-زنجان-گستره-فعالیت-شرکتهای-دانش-بنیان-به-حوزه-صادرات-رسیده-است

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به افزایش توان شرکتها دانش بنیان گفت: گستره فعالیت شرکتها دانش بنیان به حوزه صادرات رسیده است.

به گزارش موج رسا; غلامحسین جمیلی امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و خصوصی که با موضوع توسعه شرکتهای دانش بنیان استان زنجان برگزار شد اظهار کرد: توسط حاکمیت و قانون گذار مشوق‌هایی برای شرکتهای دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه توجه به مشوق‌هایی که برای این شرکتها در نظر گرفته می‌شود می‌تواند زمینه سازی برای منفعت دو جانبه دولت و بخش شرکتها دانش بنیان باشد افزود: با این حمایتها هم دولت و هم شرکتهای دانش بنیان منعفت می‌بینند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر 4 هزارو 398 شرکت دانش بنیان فعال در سطح کشور وجود دارد و سهم استان زنجان از این تعداد 55 شرکت است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در جدول شرکتهای دانش بنیان کشوری در میانه جدول قرار دارد افزود: استان زنجان در جدول رتبه 14بوده و به لحاظ تعداد شرکتهای دانش بنیان با استان سمنان برابری می‌کند.

جمیلی با اشاره به اینکه فعالیت شرکتهای دانش بنیان به گستره صادرات نیز رسیده است افزود: اقلام صادراتی بسیار خوبی توسط این شرکتها تولید می‌شود و کشورهای مختلفی از جمله عراق مقصد صادراتی این شرکتها است.

وی با تاکید بر حمایت از شرکتها دانش بنیان افزود: اگر حمایتها از این شرکتها افزایش یابد شاهد رشد چند برابری در حوزه صادرات توسط شرکتها خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به نبود گروه ارزیابان شرکتهای دانش بنیان در استان زنجان افزود: این موضوع از سوی شرکتهای دانش بنیان درخواست شده و امیدواریم شاهد استقرار ارزیابی شرکتهای دانش بنیان در استان زنجان باشیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر