logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۱۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پرداخت 603 میلیون تومان برای تهیه لوازم ضروری زندگی مددجویان زنجانی

پرداخت-603-میلیون-تومان-برای-تهیه-لوازم-ضروری-زندگی-مددجویان-زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک های مردمی 603میلیون تومان برای تهیه هزار و 558 قلم لوازم خانگی ضروری مورد نیاز خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان زنجان در سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، اظهار کرد: طبق نیازسنجی انجام شده هزار و 558 قلم لوازم خانگی ضروری مورد نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته به ویژه مناطق محروم این استان تهیه و به آنها تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه لوازم خانگی تهیه شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته شامل یخچال، بخاری، اجاق گاز، فرش، موکت، تلویزیون و کولر بوده است، افزود: به همین منظور از محل منابع داخلی کمیته امداد و هم افزایی آن با کمک های مردمی حدود 603میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.

صفری ادامه داد : از مجموع هزینه های انجام شده برای تهیه لوازم خانگی ضروری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته 310میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد و 293 میلیون تومان از محل کمک های مردمی بوده است.

صفری با تأکید بر شناخت صحیح نیازها و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای رفع نیازها و مشکلات شناسایی‌شدۀ مددجویان، ادامه داد: کار عالمانه و مجاهدانه و استفاده از روش‌های علمی در ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت باهدف مقاوم کردن وضعیت اقتصادی جامعه هدف در برابر تکانه‌ها و چالش‌های اقتصادی باید به‌عنوان یک اصل در همه بخش‌ها در سال جاری مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: شناسایی مزیت های  نسبی مناطق مختلف و بهره‌گیری از آن در حوزه اشتغال‌زایی و ایجاد زنجیره‌های ارزش در این بخش و زمینه‌سازی برای استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی در ارائه خدمت موثر به جامعه هدف از اولویت‌های اصلی این نهاد است که باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر