logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۱۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
احمدی به موج رسا خبر داد

تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری ایران ترانسفو در نوبت رسیدگی مجلس/ به دنبال نجات ایران ترانسفو از یک بحران کارگری هستیم

تحقیق-و-تفحص-از-نحوه-واگذاری-ایران-ترانسفو-در-نوبت-رسیدگی-مجلس-به-دنبال-نجات-ایران-ترانسفو-از-یک-بحران-کارگری-هستیم

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ گفت: تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری ایران ترانسفو در نوبت رسیدگی مجلس‏ قرار دارد.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری ایران ترانسفو اظهار کرد: متاسفانه مشکلات بخش خصوصی که این واحد تولید را خریداری کرده این بنگاه اقتصادی را گرفتار کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان خصوصی سازی بعد از واگذاری یک واحد تولیدی آن را رها می‌کند، در حالی که خیلی از مراقبت‌ها  و نظارتها بعد از واگذاری مهمتر از اصل خصوصی‌سازی است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به شرایط تحریمی که در آن قرار داریم مشکلاتی که در خصوص پرداخت اقساط و مشکلات حسابهای شرکت به وجود آمده کار را سخت‌تر از کرده است.

وی با بیان اینکه چک‌های بخش خصوصی اکنون برگشت خورده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسائل مالی شرکت تحت الشعاع چکهای برگشتی قرار گرفته که به دنبال این هستیم تا این شرکت را از یک بحران کارگری نجات دهیم.

احمدی با بیان اینکه ایران ترانسفو بزرگترین صنعت استان زنجان است، گفت: باید مراقب باشیم تا بلایی که بر سر برخی از واحدها آمده سر ایران ترانسفو نیاید.

وی با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری ایران ترانسفو را تحویل کمیسیون صنایع داده‌ایم و در نوبت رسیدگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد سازمان خصوصی سازی دقت لازم را در خصوص واگذاری این شرکت به خرج نداده است و باید مشخص شود که بخش خصوصی که این بنگاه را خریداری کرده اهلیت لازم را دارد؟

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر