logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۰۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رونق تولید، بهترین تکیه گاه برای مواجهه با دشمنان است/ ضرورت رفع سوء مدیریت‌ ها برای تحقق شعار سال

رونق-تولید،-بهترین-تکیه-گاه-برای-مواجهه-با-دشمنان-است-ضرورت-رفع-سوء-مدیریت‌-ها-برای-تحقق-شعار-سال

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رونق تولید رمز اعتلای کشور و بهترین و مطمئن‌ ترین تکیه گاه نظام اسلامی در مواجهه با بدخواهی ‌ها و دشمنی‌ ها محسوب می شود.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نامگذاری سال جاری با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری کلید معجزه ‌آسای حل مشکلات و چالش ‌های کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای  مقاوم سازی اقتصاد باید به رونق تولید توجه شود،ادامه داد: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید شعار سال مورد توجه همگان قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور از همه ابزارها و ظرفیت‌ های خود استفاد می ‌کند،افزود: جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی در چند سال گذشته شدت بیشتری یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بخش تولید امروز تنها  مسئله اقتصادی نیست بلکه خاکریزی حساس و بسیار مهم برای مقابله با تهاجم دشمن است، بیان داشت: تولید گران صادق و پرتلاش این عرصه، رزمندگان خط مقدم این کارزار هستند که باید در عمل شعار سال را تحقق بخشند.

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است که در آن به اقتصاد توجه ویژه ای شده است و باید در سال رونق تولید این بیانیه نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: ضروری است در سال رونق تولید مسئولان با درک دقیق ‌تر از شرایط جامعه و با تعیین اولویت‌ ها نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

این مسئول برضرورت رفع سوء مدیریت‌ها و ناکارآمدی ‌ها در اقتصاد تاکید کرد و گفت: با مدیریت صحیح می توان رونق تولید را ایجاد کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر