logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۰۲۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

رزمایش پهپادی سپاه پاسداران اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد/ سرلشگر سلیمانی نقش مالک اشتر دوران امامت امیرمومنان را ایفا می‌کند

رزمایش-پهپادی-سپاه-پاسداران-اقتدار-ایران-را-به-جهانیان-نشان-داد-سرلشگر-سلیمانی-نقش-مالک-اشتر-دوران-امامت-امیرمومنان-را-ایفا-می‌کند

امام جمعه زنجان با اشاره به رزمایش هواپیماهای بدون سرنشین سپاه پاسداران گفت: این رزمایش اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: این رزمایش با نام "الی بیت المقدس1" در منطقه عمومی خلیج فارس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش 50 فروند هواپیمای بدون سرنشین هدف به هدف دشمن فرضی حمله کردند افزود: این هواپیماها به صورت دقیق هدف دشمن فرضی را مورد هدف قرار دادن و بعد اانجام عملیات موفقیت آمیز به پایگاه‌ها بازگشتند.

امام جمعه زنجان سپاه پاسداران با انجام این عملیات اقتدار خود را به دشمنان نشان دادند افرود: این عملیات پیامی برای دشمنان انقلاب بود که فکر کوچکترین تعرز را از سرشان بیرون کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های روز شهدا عنوان کرد: برنامه‌های خوبی به مناسبت گرامیداشت شهدا در این روز در سطح استان زنجان با حضور مسئولان استان و مردم برگزار شد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: این مراسمات با حفظ کرامت برگزار شد و این برنامه‌ها کاملا برنامه‌ریزی شده و حساب شده بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یاد شهدا را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و افزود: با یاد شهدا روح جهاد و مجاهدت در جامعه جاری و تقویت می‌شود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به برخورد خوب قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: این برخوردها منجر به دلگرمی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با شنیدن خبرهای برخورد قوه قضائیه دلگرم می‌شوند افزود: مردم انتظار دارند این برخوردها یک مقدار هم قاطع‌تر شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به دادن نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا به سرلشگر سلیمانی عنوان کرد: این نشان تشکری از مجاهدت و جهاد این سردار سرافراز بود و سرلشگر سلیمانی نقش مالک اشتر دوران امامت امیرمومنان را ایفا می‌کند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر