logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۰۲۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

بیش از 10 هزار زنجانی سالانه به کربلای ایران اعزام می شوند/ راهیان نور تاثیرگذارترین برنامه فرهنگی کشور

بیش-از-10-هزار-زنجانی-سالانه-به-کربلای-ایران-اعزام-می-شوند-راهیان-نور-تاثیرگذارترین-برنامه-فرهنگی-کشور

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امسال بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در طول سال اعزام شدند که تا پایان نوروز این اعزام ها ادامه دارد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به برگزاری این اردوها تاکید دارند و بارها خودشان به مزار شهدا سرکشی کرده اند.

وی با بیان اینکه صدام به پشتیبانی کشورهای جهان به ایران هجوم آورد، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس با عنایت پرودگار متعال پیروز شدیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات کربلای 5 تکلیف جنگ را مشخص کرد،افزود: این منطقه باتلاقی بود و امکان اجرای عملیات و پیاده روی برای اجرای عملیات وجود نداشت.

سردار کرمی با بیان اینکه با وجود تجهیزات پیچیده دشمن در منطقه، رزمندگان تا آخرین نفس عاشورایی جنگیدند،افزود: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت این عملیات، فرمودند:"سپاه کربلا را در شلمچه مشق کرد".

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنند،افزود: در حال حاضر حضور مردم بیش از کاروان های اعزامی است.

این مسئول از فعالیت 58 یادمان در مناطق عملیاتی خبرداد و گفت: بیش از 55 هزار مدیر و مسئول و 78 هزار خادم به زائران خدمات رسانی می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 25 هزار راوی تربیت و سازماندهی شده اند،بیان داشت: 18 هزار نفر روحانی به این مناطق سالانه اعزام می شوند.

سردار کرمی گفت: امسال بیش از 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در طول سال اعزام شدند که تا پایان نوروز این اعزام ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس اقشار مختلف رزمنده داشتیم اما نقش غواصی و کلیدی را جوانان ایفا کرده و حماسه تاریخی را رقم زدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بهترین نوع اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس اجرا شد، افزود: در صحنه های مختلف نیز امروز جوانان در گام دوم انقلاب به ندای مقام معظم رهبری لبیک می گویند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه کاروان های راهیان نور به مدت 4 روزه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند، افزود: زائران از یادمان های اروند کنار، والفجر 8،علقمه، نهر خیم،شلمچه،پاسگاه زید،طلایه،هور و ویزه، فتح المبین، معراج شهدا بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه زائران در رزمایش نیز شرکت می کنند، افزود: هزینه دریافتی از مردم 60 هزار تومان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک نفر روحانی و راوی در اتوبوس های راهیان نور استان زنجان حضور دارند و در یادمان های شهدا نیز فرماندهان دوران دفاع مقدس،روایتگری می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: قرارگاه راهیان نور استان زنجان همیشه فعال است و زائران زنجانی در این قرارگاه خدمات رسانی می شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر