logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶

اقتصادي

افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک استان زنجان

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه با شروع سال جدید، صادرات از گمرک استان نیز از لحاظ ارزش با روند افزایشی همراه شد گفت: صادرات استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد را نشان می‌دهد.

تعیین تکلیف 27 پرونده کالا توسط اموال تملیکی استان زنجان

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان گفت: تعیین تکلیف 27 پرونده کالا با 97 ردیف قبض انبار به ارزش تقریبی 18میلیارد و 834 میلیون ریال در توسط اداره کل اموال تملیکی استان زنجان انجام شد.

محصولات گلخانه‌ای زنجان به اروپا صادر می‌شود

مدیر شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: اخیرا مجوز صادرات محصول گلخانه‌ای استان به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا دریافت شده و صادرات به این کشور‌ها در دستور کار قرار دارد.

لزوم شناخت توانمندی‌های استان در حوزه آی‌تی

استاندار زنجان گفت: در اکوسیستم فناوری و نوآوری هدف افزایش سهم تولید اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالصی داخلی از محل توانمندسازی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری دیجیتال است.

ظرفیت‌ روستاها مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در دستیابی به شعار سال باید ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: اصلی‌ترین شاخص و توانمندی، دارایی نظام‌، مردم هستند و باید برای آبادانی کشور و رفع مشکلات تلاش کرد.

افزایش ۱۵ درصدی قیمت حبوبات در زنجان

رئیس اتحادیه خوار‌و‌بار و لبنیات‌فروشان استان زنجان گفت: بعد از تعطیلات نوروز قیمت حبوبات در استان ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافت که علت این امر نیز کاهش تدریجی ذخیره موجود است.