logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۶۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان:

بخش خصوصی مخالف تعطیلی پنج‌شنبه‌ها است

بخش-خصوصی-مخالف-تعطیلی-پنج‌شنبه‌ها-است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: ایران با دنیا فقط سه روز می‌تواند به مبادله اقتصادی بپردازد، بخش خصوصی استان زنجان این درخواست را از دولت دارد که به جای پنج‌شنبه روز شنبه تعطیل شود تا اختلاف روزهای تعطیلی ما با سایر کشورها به حداقل برسد‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» صمد یوسفی‌اصل امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، اظهار داشت: ایران با دنیا فقط سه روز می‌تواند به مبادله اقتصادی بپردازد، بخش خصوصی استان زنجان این درخواست را از دولت دارد که به جای پنج‌شنبه روز شنبه تعطیل شود تا اختلاف روزهای تعطیلی ما با سایر کشورها به حداقل برسد‌.

بیشتر بخوانید

وی افزود: درخواست ما از استاندار و نمایندگان مجلس این است تا این درخواست فعالان بخش خصوصی را در دولت مطرح کنند با این شرایط بخش خصوصی مخالف با تعطیلات پنج‌شنبه است. 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در ادامه گفت: در استان ۵۰ انجمن وجود دارد و سعی می‌کنیم انجمن‌ها را در استان افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ۱۶ عضو دولتی وجود دارد، بیان کرد: می‌توانیم ۸ عضو از بخش خصوصی نیز به این جلسات اضافه کنیم. و تلاش می‌کنیم تا به سمت تشکل‌ها و انجمن‌ها برویم و از این صنف نیز در جلسات حضور داشته باشند.

یوسفی‌اصل با بیان اینکه سعی شده ماهانه یک جلسه شورای بخش خصوصی و دولت برگزار شود، گفت: این در حالی است که در دوره‌های قبل تعداد جلسات برگزار شده کمتر بود در حالی که با برگزاری مداوم جلسات می‌توان تا حدودی به رفع حل مشکلات پرداخت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر