logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹
>نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وظایف سنگین قشر تربیتی و معلمان ما در آموزش و پرورش و آموزش‌های عالی بحث‌های تربیتی است، گفت: مکتب شهید مطهری در جامعه ما زنده است.
>امام جمعه شهر ابهر:

معلم، گنج بی‌پایان راه دانایی است

امام جمعه شهر ابهر گفت: معلم کسی که بهترین گنج عالم را در اختیار ما قرار می‌دهد و برای کسب این گنج زحمات بسیاری متحمل شده، این شخص بسیار قابل احترام است‌، بنابراین باید در مقابل او متواضع باشیم.
>نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مطرح کرد:

بدهی ۱۰۰ همتی دولت به صنعت برق

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بدهی دولت به صنعت برق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: سال گذشته در مجلس ویژه برای صنعت برق ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق چاپ شد تا بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کند.
>رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان:

باید پایبند طرح‌های بالا‌دستی و جامع ترافیکی شهر باشیم

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: درخواست داریم آقایان حداقل به طرح‌های بالا دستی شهر که تهیه شده، خودشان تایید و امضا و ابلاغ کرده‌اند و یکی از آن‌ها طرح‌های جامع ترافیکی است؛ پایبند ...
>رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

بی‌خبری معاون عمرانی استاندار از نامه توقف اجرای المان غواصان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در یک اتفاق نادر؛ دفتر فنی مکاتبه‌ای انجام و دستور توقف اجرای المان غواصان در میدان بسیج را داد، بنده با معاون عمرانی استاندار تماس گرفتم ایشان اعلام کردند که در جریان این کار ...
>مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان تایید شد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان تایید شده گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم.
>سردار زهرایی:

بسیج، اَبَرحلقه میانی کشور است

سردار زهرایی با اشاره به اینکه بسیج، اَبَرحلقه میانی کشور است، گفت: بدون بسیج، حلقه‌های میانی در بدنه انقلاب اسلامی، بی‌معنی خواهند بود.
loading...