logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۶۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده منتخب مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

لزوم تسهیل صدور مجوزها

لزوم-تسهیل-صدور-مجوزها
نماینده منتخب مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهمیت تسهیل در صدور مجوز و پروانه‌های صادره شده تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی در صدور مجوزها، روشنگری و تسهیل مسیر برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مدیرکل دامپزشکی زنجان با نماینده منتخب مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید

منصور علیمردانی بر لزوم اهمیت تسهیل در صدور مجوز و پروانه‌های صادره شده تاکید و اظهار داشت: یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی در صدور مجوزها، روشنگری و تسهیل مسیر برای سرمایه‌گذاران است تا آنها بتوانند با دید باز و دلگرمی نسبت به اجرای طرح‌های تولیدی یا خدماتی اقدام نمایند و صدور مجوزها نباید به عنوان مانعی برای اجرای طرح‌های فوق باشد. 

وی ضمن تقدیر از خدمات بهداشتی دامپزشکی در مناطق محروم افزود: خدمات‌رسانی به این مناطق موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه خواهد شد و تداوم آن رضایت عمومی را در پی خواهد داشت. 

نماینده منتخب مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بخصوص در مورد تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی زئونوز از جمله بیماری تب مالت در استان و نیز همکاری‌های بین دستگاهی در جهت رفع مشکلات مربوط به کشتارگاه دام ابهر و خرمدره تاکید کرد و توجه جدی و عملی به این دو موضوع را دو گام مهم شاخص در جهت ارتقاء سطح بهداشت منطقه برشمرد. 

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان هم در این دیدار گفت: علاوه بر نقش دامپزشکی در امنیت و ایمنی غذایی، خدمات دامپزشکی سلامت محور بوده و مبتنی بر پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام او در نهایت بهداشت فرآورده‌های حاصل از دام ست که با تامین اعتبار کافی و نیروی انسانی متناسب با وظایف حاکمیتی، نقش مهمی در کاهش هزینه‌های اقتصادی و ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه ایفا خواهد کرد.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر