logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۹۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات/ قیمت سفر عتبات عالیات افزایش ندارد

آغاز-پیش-ثبت-نام-سفرهای-نوروزی-عتبات-عالیات-قیمت-سفر-عتبات-عالیات-افزایش-ندارد

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات آغاز شده است و علاقه مندان می توانند برای اعزام ثبت نام کنند.

فرامرز بابایی در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از ششم بهمن ‌ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مردم استان برای ثبت نام اعزام عتبات عالیات می ‌توانند با مراجعه به سایت https://atabat.haj.ir پیش ثبت نام خود را انجام دهند، افزود: سفرهای عتبات عالیات از 24 اسفندماه سال جاری آغاز می شود.

وی با بیان اینکه افرادی که در این دوره ثبت نام کنند ایام عید به عتبات عالیات اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: اعزام ها از طریق زمینی و درصورت بودن متقاضی به صورت محدود اعزام هوایی نیز انجام می شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه علاقه مندان برای سفر به عتبات عالیات باید در سامانه ثبت نام کنند، افزود: با اعلام گروه ها از مرکز برنامه ریزی های لازم برای اعزام انجام می شود.

بابایی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن تعداد گروه ها متقاضیان باید به دفاتر 20 گانه حج و زیارت استان زنجان مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی افزود: در سال گذشته در قالب 41 کاروان یک هزار و 600 نفر در ایام نوروز به عتبات عالیات مشرف شدند.

این مسئول بیان داشت: گروه های امسال 35 نفره است و پس از مشخص شدن گروه ها تعداد افراد اعزامی نیز مشخص می شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان از عدم تغییر قیمت سفرهای نوروزی عتبات عالیات خبرداد و گفت: هیچ تغییری در قیمت ها وجود ندارد و تنها با توجه به درجه بندی هتل ها، قیمت ها متفاوت است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر