logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۸۳۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

از استقبال سرد مردم از نمایشگاه کتاب تا تبلیغات ضعیف شهری در زنجان

از-استقبال-سرد-مردم-از-نمایشگاه-کتاب-تا-تبلیغات-ضعیف-شهری-در-زنجان

نمایشگاه کتاب در زنجان در حال برپا بوده که با استقبال سرد شهروندان و انتقاد غرفه داران از عدم تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب مواجه است.

به گزارش موج رسا; نهمین دوره نمایشگاه کتاب در زنجان از نهم مهر ماه در زنجان آغاز بکار کرده که امروز چهاردهم مهر ماه آخرین روز برپایی این نمایشگاه در زنجان است.

غرفه داران این نمایشگاه به استقبال سرد توسط شهروندان اشاره کرده و از اطلاع رسانی ضعیف از سوی عاملان برگزاری این نمایشگاه انتقاد کردند.

یکی از غرفه داران در مورد وضعیت نمایشگاه کتاب امسال در زنجان گفت: فروش آنچنانی نداشتم و کتابهای من بیشتر دانشگاهی بوده و دانشجویان استقبالی نداشتند که این امر به عامل اطلاع رسانی برمی‌گردد که بسیار ضعیف عمل شده است.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم اطلاع رسانی در سطح دانشگاه‌ها ضعیف بوده و دومین بار است که در این نمایشگاه در زنجان حضور دارم افزود: الان زمان بسیار مناسب است و فعالیت دانشگاهها شروع شده و انتظار داشتم وضعیت بهتر از این باشد.

دیگر غرفه دار کتاب نیز اطلاع رسانی را عامل اصلی در عدم استقبال مردم از نمایشگاه کتاب دانست و گفت: احساس می‌کنم اطلاع رسانی به صورت مناسب انجام نشده است.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی در زنجان تنها به نصب چند بنر اکتفا شده که این کار تنها راه اطلاع رسانی نیست.

یکی دیگر از غرفه داران معتقد بود گرانی کاغذ و وضعیت نامناسب اقتصادی از عامل اصلی در عدم استقبال مناسب از نمایشگاه کتاب بوده است بیان کرد: نمیتوان گفت استقبالی نبوده وضعیت خریدها نسبتا خوب بوده ولی انتظار می‌رفت بیشتر استقبال می‌شد.

وی بیان کرد: ضعف اطلاع رسانی نیز از دیگر عاملی است که منجر به عدم استقبال مناسب از نمایشگاه شده و در سطح شهر نیز اطلاع رسانی به صورت مناسب انجام نشده است.

وی بیان کرد: خرید‌ها بیشتر به صورت تکی توسط مردم عادی انجام شده و هیچ موسسه و یا دانشگاهی در این نمایشگاه حضور نداشتند.

یکی دیگر از غرفه داران در خصوص حضور مردم صحبت کرد و افزود: مراجعات تا حدودی خوب بوده ولی خریدها به ویژه در کتابهای تخصصی بسیار کم بود.

وی همچنین اطلاع رسانی را از عوامل مهم در عدم استقبال شهروندان از کتاب عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی باید در تمام نقاط شهر انجام شود تا مردم از وجود نمایشگاه مطلع شود.

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر