logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۷۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد

كشف بيش از 8 كيلو‌گرم انواع مواد مخدر در زنجان

كشف-بيش-از-8-كيلو‌گرم-انواع-مواد-مخدر-در-زنجان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان گفت: بيش از 8 كيلو‌گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در استان زنجان کشف و ضبط شد.

سعيد بابايي در گفت‌وگو‌ با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جريان فعاليت يك سوداگران مرگ در سطح شهرستان زنجان قرار گرفتند.

وي تصریح کرد: اين فرد به هويت معلوم كه در يكي از مناطق شهر زنجان ساكن بود مواد مخدر از نوع ترياك را در اوزان بالا تهيه و به زنجان منتقل و توسط عوامل خود توزيع مي كرد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: به دنبال اين اطلاع 2 تيم ويژه تشكيل و پيگيري موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی بیان كرد: بلافاصله پس از اطلاع از خبر ماموران با انجام كار اطلاعاتي موفق شدند متهم را شناسايي وتحت نظر قرار داده و متهم را حين فروش مواد مخدر غافلگير و دستگير كنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد : در بازرسي از منزل اين متهم مقدار 7 كيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

بابايي در ادامه از فعاليت يك متهم سابقه دار در امر تهيه و توزيع مواد مخدر قرار گرفتند و اين متهم را حين انتقال مواد بعد از عوارضي اتوبان زنجان – قزوين با خودرو پژو 405 شناسايي دستگير و از اين متهم يك كيلو مواد مخدر از نوع هروئين كشف كردند .

وي در پایان با اشاره به اينكه مردم موارد مشكوك را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان گذارند بيان داشت :در اين زمينه متهم دستگير كه با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر