logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۷۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

تاخیر در آغاز پروژه‌های عمرانی شهر زنجان/ با گذشت سه ماه از سال کارهای عمرانی آغاز نشده است

تاخیر-در-آغاز-پروژه‌های-عمرانی-شهر-زنجان-با-گذشت-سه-ماه-از-سال-کارهای-عمرانی-آغاز-نشده-است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از تاخیر در آغاز پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به آغاز پروژه پل گلشهر کاظمیه زنجان اشاره و اظهار کرد: باید از تلاشهای شهردار زنجان در این زمینه تشکر کرد.

وی با بیان اینکه برخی از اشخاص مانع پیشرفت کار در پر.ژه پل گلشهر می‌شوند، ابراز کرد: این پل مشکل مردم و معضل ترافیک را حل خواهد کرد و در این راستا از مردم و رسانه‌ها می‌خواهیم که به شهرداری زنجان کمک کرده و همراهمی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مانع‌تراشی‌ها بر سر پروژه به جز افزایش هزینه برای شهر تاثیر دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های خدمات رسان تعجیل در پاسخ دهی را درخواست داریم چرا که قسمتی از وقت ما را استعلامات گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان نیز تعیین تکلیف شد، گفت: باید این فرصت را غنیمت شمرده و کارها را سریع دنبال کنیم.

نصیری به تاخیر آغاز پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان نیز اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه سه ماه از سال گذشته اما هنوز کارهای عمرانی آغاز نشده است که شهردار زنجان در این زمینه باید پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه درصد بالایی از مراجعات به شورا به خاطر طولانی شدن روند پاسخگویی به نامه‌ها است، ادامه داد: متاسفانه پیچ و خم اداری زیاد شده که این موضوع دغدغه اعضای شورا بوده و اکنون نیز این دغدغه وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرب و شتم تعدادی از ماموران شهرداری توسط متخلفان ساختمانی نیز اشاره کرد و گفت: دادستان در همان لحظه دستورات لازم را صادر کردند، اما بازهم انتظار داریم که نیروی انتظامی و دادستانی شهرداری را در این زمینه بیشتر همراهی کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر