logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۷۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان اعلام کرد

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان زنجانی در شب‌های قدر

آمادگی-کامل-پلیس-برای-تامین-امنیت-و-آرامش-شهروندان-زنجانی-در-شب‌های-قدر

فرمانده انتظامی استان زنجان تمهیدات ویژه انتظامی شب‌های قدر در استان را تشریح کرد و گفت: تدابیر ‌امنیتی برای پیشگیری از هرگونه ناهنجاری در ‌استان اتخاذ شده است.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تمهیدات ترافیکی‌، امنیتی و انتظامی با هماهنگی سازمان زیربط انجام شده است اظهار کرد: هر روز در حسینیه‌ها و مساجد سطح استان جمع خوانی قرآن برگزار می‌شود که اقدامات ترافیکی در محل‌های برگزاری این مراسمات انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای مراسمات شب‌های قدر، روز قدس و همچنین 14 و 15 خرداد که مراسماتی در سطح استان برگزار می‌شود جلساتی هماهنگی برگزار و اقدامات خوبی انجام شده است افزود: ماموران انتظامی در این روزها حضور فعالی خواهند داشت.

سردار آزادی با اشاره به تمهیدات ویژه شب‌های قدر و روز جهانی قدس گفت: در شب‌های قدر و روز جهانی قدس با تقویت واحدهای انتظامی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیس، ارتقاء انضباط ترافیکی و انتظامی همواره مورد تأکید است و پلیس استان با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: در شب‌های لیالی قدر و اقدامات پیشگیرانه در سطح استان و با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده پلیس استان و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان از تمامی ظرفیت‌های خود برای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان در شب‌های با برکت لیالی قدر استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: برقراری امنیت اجتماعی و ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان از اولویت‌هایی است که پلیس استان همواره در طرح‌های مختلف انتظامی در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برقراری امنیت در شب‌های لیالی قدر در استان زنجان بیان کرد: پلیس استان از ابتدای ماه مبارک رمضان برنامه مدونی‌ به منظور پوشش کامل امنیتی در فضاهای مذهبی سراسراستان همچون مساجد، تکایا و مصلی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات مختلف مذهبی شهروندان، داشته است.

//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر