logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۷۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

خرداد ما سال 98 پروژه پل گلشهر را تحویل می‌گیریم

خرداد-ما-سال-98-پروژه-پل-گلشهر-را-تحویل-می‌گیریم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهردار برنامه ساخت این پل را یک ساله اعلام کرده است گفت: خرداد ما سال 98 پروژه پل گلشهر را تحویل می‌گیریم.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در مراسم کلنگ‌زنی پل گلشهر ‌کاظمیه اظهار کرد: ما به عملکرد شرکت جهاد نصر اعتقاد و ایمان داریم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این شهردار برنامه ساخت این پل را یکساله اعلام کرده بود، اما بسیاری به من می‌خندیدند، گفت: ما اول خرداد سال آینده این پروژه را تحویل می‌گیریم.

نصیری به ساخت پارک سه ساله در زنجان اشاره کرد و گفت: باید این پروژه‌ها هرچه زودتر تعیین تکلیف شود، تا به زودی وارد فاز اجرا شود.

وی تصریح کرد: پل غیر هم‌سطح گلشهر از جهت شرقی-غربی پل به صورت روگذر و جهت‌های شمالی و جنوبی هم‌سطح  اجرا خواهد شد.

آیت‌الله علی خاتمی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در مدتی که در زنجان بودم، فقط یک کلنگ‌زنی را شرکت کرده‌ام، اظهار کرد: قبل از اینکه زنجان بیایم، شنیده بودم که در زنجان نهضت کلنگ‌زنی وجود دارد، هرچند که بازتاب مناسبی هم نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ما از قبل عادت کرده‌ایم که گذشتگان را مقصر معرفی کنیم، گفت: پروژه سیدالشهدا طول کشید، اما نتوانستیم، بگوییم مقصر واقعی چه کسی بوده است، چون پروژه‌ای بوده است که قرار بود، چند نفر حضور داشته باشند تا به سرانجام برسد و خوب وقتی یکی از این نفرات نتوانست یا نخواست، طبیعی است که سایر افراد نیز زیرسوال می‌روند.

وی با اشاره با تعیین پیمانکار پروژه پل گلشهر مسیر راه مشخص شده است بیان کرد: برخی از پروژه‌ها با سلام و صلوات افتتاح می‌شود، اما بعدا متوجه می‌شویم که روی آن اصلا مطالعه نشده است خوشبختانه پل گلشهر جزو آن پروژه‌ها نیست و برای آن مطالعه زیادی شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه قبلا از سوی پیمانکار گفته شده است که پل گلشهر 10 ماهه ساخته خواهد شد، اضافه کرد: ما گفتیم که دو ماه نیز روی 10 ماه می‌گذاریم و امیدواریم این پل یکساله ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار نیز اعلام کرد که نصب روزشمار را در پل خواهیم داشت، گفت: امیدواریم این مسئله برای نخستین بار در زنجان حل شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر