logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۷۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

1020 پرونده تخلفاتی در استان زنجان تعیین تکلیف شد/ متخلفان صنفی در استان زنجان 13 میلیارد 300 میلیون ریال جریمه شدند

1020-پرونده-تخلفاتی-در-استان-زنجان-تعیین-تکلیف-شد-متخلفان-صنفی-در-استان-زنجان-13-میلیارد-300-میلیون-ریال-جریمه-شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به ورود 1020 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی گفت: متخلفان این پرونده‌ها 13 میلیارد 300 میلیون ریال در سطح اتسان جریمه شدند.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پرونده‌های تخلفاتی وارد شده در دو ماه گذشته به تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از یک هزار پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

وی بیشترین تخلفات را عدم درج قیمت‌ها بر روی کالاها عنوان کرد و افزود: عدم ارائه فاکتور و درج قیمت برروی کالاها تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده توسط بازرسان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تعداد پرونده های وارده به شعب تعزیرات حکومتی را 913 پرونده عنوان کرد و گفت: پس از برگزاری جلسات رسیدگی و صدور حکم ، تعداد یک هزار و 20 پرونده مختومه شده است.

ممیزی میزان جرایم نقدی متخلفان در دو ماهه اول سال جاری را بیش از 13 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام  کرد و افزود: تعزیرات حکومتی استان در رسیدگی به موقع و قاطع به پرونده های وارده به ویژه بخش قاچاق کالا و ارز امادگی کاملی دارد.

وی با مبارزه با قاچاق کالا در حمایت از تولید داخلی و عمل به شعار سال افزود: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های این سازمان بوده و با قاچاق کالا در استان زنجان به شدت برخورد می‌شود.

ممیزی در ادامه با اشاره به توقیف محموله سیگار قاچاق در زنجان بیان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در عوارضی زنجان- قزوین توسط پلیس آگاهی متوقف و پس از بازرسی محموله سیگار خارجی به تعداد 109 هزار و 800 نخ در مارک وینستون و مارلبرو کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده ای در شعبه پنجم اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل و راننده خودرو بعنوان متهم به شعبه معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات لازم و احراز قاچاق بودن محموله‌، عامل قاچاق علاوه بر ضبط سیگارهای مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 595 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر