logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۷۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

پلیس زنجان با روزه خواران در ملاء عام برخورد می کند

پلیس-زنجان-با-روزه-خواران-در-ملاء-عام-برخورد-می-کند

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پليس زنجان همه تدابیر لازم را برای برقراری فضای مناسب در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است گفت: پلیس زنجان با روزه خواران در ملاء عام برخورد می کند.

سردار علي آزادي در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با تبريك ماه مبارك رمضان اظهار کرد: با حاکم شدن فضاي معنوي بر کشور در ماه مبارک رمضان ، پايبندي مردم نيز به رعايت شئونات اسلامي نيز افزايش مي يابد اميد است جرايم در اين ماه همانند سال هاي گذشته کاهش داشته باشد.  

وي تصريح كرد: پلیس در سطح استان زنجان از هم‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسمات اين ماه و راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است.  

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: پليس در ماه رمضان تدابير ويژه اي را جهت رفاه حال هموطنان در نظر گرفته و ضمن حضور پررنگ در معابر شهري خصوصا به هنگام افطار و سحر با فعال کردن گشت هاي انتظامي زمينه آرامش و آسايش بيشتر مردم روزه دار را فراهم مي کند.

وی با بيان اينكه يکي از طرح هاي پليس در ماه مبارک رمضان حضور در تفرج گاهاه و پارک هاي سطح شهر است افزود: پليس سعي دارد با حضور پر رنگ خود در اين مكان ها با کساني که بخواهند امنيت را خدشه دار کنند برخورد قانوني انجام دهد.

سردار آزادي گفت: فعالیت اغذیه فروشان و مراكز پذيرايي در ماه رمضان تا اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران بین راهی هم بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است. 

وی بیان کرد: پليس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل به واحدهاي صنفي از جمله اغذيه فروشي ها، مراکز پذيرايي، کافي شاپ ها و غیره با آن دسته از واحدها و متصدياني که شئونات اسلامي را رعايت نکنند قاطعانه برخورد و نسبت به تعطيلي آنها اقدام خواهد كرد.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: مردم و افرادي که به دليل مسافرت، بيماري و عوامل ديگر قادر به روزه گرفتن نيستند از هرگونه اعمال و رفتاري که تظاهر به روزه خواري كند خوداري كنند و طبق قانون روزه‌خواری در منظر عموم ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد .

سردار آزادي افزود: پليس با اجراي طرح هاي مختلف جهت روان سازي ترافيک در محورهاي منتهي به محل برگزاري مجالس و سخنراني ها در ماه مبارك رمضان اقدام خواهد كرد و براي تامين امنيت مطلوب و رفاه حال شهروندان ، حضور گسترده اي در مراسمات ، مساجد و تکايا خواهد داشت.  

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: با همکاري و تعامل خوب مردم و عمل به فريضه امر به معروف و نهي از منکر جرايم کنترل و ناهنجاري هاي اجتماعي كاهش مي يابد. //ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر