logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸
[ شناسه خبر : ۶۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

زنجان به لحاظ تحت پوشش بودن مددجویان از نرم کشوری پایین است

زنجان-به-لحاظ-تحت-پوشش-بودن-مددجویان-از-نرم-کشوری-پایین-است

معاون استاندار زنجان با اشاره به خودکفایی مددجویان گفت: زنجان به لحاظ تحت پوشش بودن مددجویان از نرم کشوری پایین است.

به گزارش موج رسا; فرامرز نیک‌سرشت امروز در جشن خودکفایی 2 هزار و 300 مددجوی کمیته امداد زنجان با بیان اینکه اتفاق میمون و مبارکی در حوزه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد رخ داده است، اظهار کرد: این افراد با تلاش خود به خودکفایی رسیده‌اند

وی گفت: اگر امروز برای خودکفایی کسانی که توانمند شده‌اند جشن می‌گیریم یعنی به راستی در جهت توسعه یافتگی اقدام مثبتی انجام داده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ اصل صراحتا به موضوع کرامت انسانی اشاره و تاکید کرده است، ابراز مرد: کرامت انسانی با فقر و  نیازمندی منافات دارد.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی وظیفه دارد بسترسازی کند که هیچ کسی به دلیل اجتماعی فقیر نباشد، خاطرنشان کرد: توانمندسازی وظیفه دولت است.

نیک سرشت بیان کرد: کرامتی که خداوند به انسان داده اکتسابی، فردی و بعضا با دخالت دولت محقق می‌شود و خوشبختانه این موضوع اتفاق افتاده و ما به آن افتخار می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان به لحاظ تحت پوشش بودن مددجویان از نرم کشوری پایین است، اظهار کرد: این امر مایه مباهات و افتخار است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر