logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۶۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد  

كشف كالاي قاچاق ميلياردي در زنجان

كشف-كالاي-قاچاق-ميلياردي-در-زنجان

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال توسط ماموران پليس آگاهي خبر داد.

سردار علي آزادي در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران پليس آگاهي موفق شدند 2 دستگاه خودرو را در اتوبان "زنجان - قزوين" شناسايي كنند. 

وي افزود: ماموران در بازرسي از خودروها انواع البسه قاچاق، 60 دستگاه گوشي تلفن همراه و انواع لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق را كشف كردند.  

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش كالاهاي كشف شده توسط کارشناسان يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شد، گفت: متهمان تحويل مراجع قضائي شدند. 

وی در ادامه در از دستگيري 2سارق اماكن خصوصي خبرداد و ابراز کرد: در پي وصول شکایت مبنی بر وقوع سرقت ازاماكن خصوصي و نظر به حساسيت موضوع پرونده جهت تحقيقات و ادامه رسيدگي به دایره مبارزه باسرقت پليس آگاهي ارجاع شد.  

سردار آزادی بیان کرد: ماموران پليس آگاهي استان زنجان طي تحقيقات و بررسی اوليه موفق شدند در اين ارتباط دو سارق سابقه دار به هويت ها معلوم را شناسايي و دستگير كنند. 

وی خاطر نشان کرد: ماموران با اطمينان از دست داشتن اين سارقان سابقه دار در اين سرقت آنها را دستگیر وطي تحقيق و بازجويي به عمل آمده به سرقت اعتراف وپس ازتشكيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني بهدادسرامعرفي شدند. //ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر