logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۶۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:

فشارهای سیاسی از دوش آموزش و پرورش برداشته شود

فشارهای-سیاسی-از-دوش-آموزش-و-پرورش-برداشته-شود

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند و خواهش می‌کنیم که این کمکها فقط فشارهای سیاسی و گرفتن حق و حقوق شخصی نباشد.

به گزارش موج رسا; محمدحسین کفراشی امروز در سی و چهارمین بزرگداشت مقام معلم با بیان اینکه باید حافظ کرامت معلمان باشیم، اظهار کرد: همه باید در خدمت معلم بوده و امنیت و حقوق این قشر را پاس بداریم.

وی با بیان اینکه اکنون فضا طوری است که معلمان آسیب می‌بینند، ابراز کرد: معلمان با سختی‌ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که ما در این زمینه باید فضای آرامی را برای آنها مهیا کنیم.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر دغدغه مردم و مسئولان آموزش و پرورش باشد، پویایی را در این دستگاه مشاهده خواهیم کرد، افزود: هنوز دغدغه‌مندی در حوزه آموزش و پرورش به مرحله عمل درنیامده است.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام معلم باید توسط سایر دستگاه‌ها انجام شود، خاطرنشان کرد: هرکشوری که به آموزش و پرورش خود توجه کرده به طور قطع موفق بوده است.

کفراشی با تاکید بر اینکه رسیدن به توسعه پایدار با اهمیت دادن به آموزش و پرورش میسر خواهد شد، ابراز کرد: توجه به آموزش و پرورش امنیت، اقتصاد پویا و توسعه را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ دینی و ملی با توجه به آموزش و پرورش ارتقا می‌یابد، گفت: اگر به آموزش و پرورش توجه جدی داشته باشیم، این همه نگران محیط زیست نخواهیم شد.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نگرانی و اضطراب در جامعه ما زیاد است، اظهار کرد: این موضوع برای جامعه ما نگران کننده است، اگر می‌خواهیم مانند گذشته باشیم باید روحیه ایثار را تروج و گسترش دهیم.

وی با اشاره به وجود شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در خانواده آموزش و پرورش بیان کرد: اینها جلوه‌های ایثار در آموزش و پرورش هستند.

کفراشی تصریح کرد: همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند و خواهش می‌کنیم که این کمکها فقط فشارهای سیاسی و گرفتن حق و حقوق شخصی نباشد و دغدغده‌شان این نباشد که مشکل فلانی را حل کنند و یا اینکه امروز رای می‌آورم یا نه، دغدغه همه باید مشکلات فرزندان این مردم باشد.

وی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی در تراز نظام اسلامی تربیت کنیم، خاطرنشان کرد: برای موفقیت آموزش و پرورش همه باید به صحنه بیایند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر