logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷
[ شناسه خبر : ۶۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبرداد

خدمات رسانی به 2415 زن سرپرست خانوار در استان زنجان

خدمات-رسانی-به-2415-زن-سرپرست-خانوار-در-استان-زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: به۲ هزار و 415 زن سرپرست خانوار در این استان خدمت رسانی بهزیستی می‌شود.

به گزارش موج رسا; محمد محمدی قیداری امروز در همايش مددکاري اجتماعي وارتقا پايداري اجتماعي با اشاره به تعداد زنان مستمری بگیر در بهزیستی استان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مددجویان مستمری بگیر بهزیستی استان زنجان 2 هزار و 415 نفر هستند.

وی تصریح کرد: تقویت و توسعه سازمان‌های مردم نهاد از اولویت‌های سازمان بهزیستی بوده که در چند سال بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: یک هزارو 111 نفر از زنان سرپرست خانوار دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و  445 نفر از زنان سرپرست روستایی و عشایری نیز دارای بیمه درمانی روستایی هستند.

وی با بیان اینکه 153 نفر از دانشجو نیز توسط بهزیستی زنجان تحت پوشش هستند گفت: یک هزار و 100 دانش آموز نیز تحت پوشش این سازمان در استان زنجان هستند.

محمدی قیداری با اشاره به میزان توانمند سازی خانواده‌ها در استان زنجان گفت: در سال گذشته در سطح استان زنجان 341 نفر از زنان سرپرست خانوار در زنجان توانمند سازی شدند.

وی با اشاره به فعالیت 23 گروه همیار در سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر نیز کلینیک مدد کاری در استان زنجان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه شناسایی آسیب‌های اجتماعی شایع نیز از برنامه‌های بهزیستی استان زنجان خواهد بود ابراز کرد: مداخله در بحران نیز از جمله فعالیت اداره بهزیستی بوده که 5 مرکز در استان فعال است که در سال گذشته نیز برای 988 نفر ارائه خدمت شد.

وی افزود: خدمات سیار فعال در بهزیستی زنجان نیز یک هزار و 269 نفر است.

لازم به ذکر است امروز مرکز مستقل و دولتي مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق با حضور معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي کشور افتتاح شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر