logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۶۵۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان میزبان تجار بلغاری می‌شود

اتاق-بازرگانی-زنجان-میزبان-تجار-بلغاری-می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی استان زنجان در آغازین روزهای سال 97 میزبان تجار کشور بلغارستان خواهد بود.

غلامحسین جمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: هیئت تجاری بلغاری که متشکل از فعالان بخش خصوصی و صاحبان صنایع برجسته آن کشور 28 فروردین در زنجان حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: شرکت سیلوما یکی از برندهای معتبر اروپایی در زمینه تولید اره‌های صنعتی و ماشین الات بوده و محصول این شرکت شامل مواردی همچون ماشین آلات برش هیدرولیک و همچنین ماشین آلات برش بین 240 تا 3100 میلی متر است و دستگاه‌های این شرکت برش‌های مستقیم و برش‌های غیرمستقیم برای مصارف صنعتی و ساختمان سازی را انجام می‌دهد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: همچنین شرکت مهندسی تکنو کامرس که ارائه کننده گستره وسیعی از روانکننده‌ها‌، کوره‌های صنعتی‌، تاسیسات مکش صنعتی، اسپکتومتر برای اندازه گیری، تجزیه و تحلیل کیفیت فلزات هستند جزو این هیئت تجاری بوده و در زنجان حضور می‌یابند.

وی خاط نشان کرد: از شرکت زیستو نیز در این دیدار حضور دارند که یکی از شرکت‌های پیشتاز بلغاری در زمینه تولید پمپ‌های آب برای پر کردن بطری‌ها و همچنین یکی از تولیدکنندگان وسایل خانگی هستند.

جمیلی با اشاره به حضور شرکت تاوروس و شرکت اینتر اس در این دیدار گفت: شرکت تاوروس نیز یکی از تولید کنندگان بوردهای الکترو‌نیکی از جنس پلی کربونات و فویل پولیستر که در ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت اینتر اس هم در تولید محصولات لبنی، تولید کننده انواع پنیر، ماست، شیر با کیفیت فعالیت دارد.

وی ابراز کرد: هیئت تجاری بلغاری به مدت یک روز در تاریخ 28 فرودین با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع استان در اتاق بازرگانی زنجان دیدار خواهند داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان فراهم سازی شرایط مناسب برای  برگزاری جلسات B2B و دیدار و گفتگوی مستقیم تجار دو طرف برای تبادل اطلاعات و انعقاد همکاریهای دو جانبه در راستای بهبود حوزه‌های مختلف اقتصادی را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی زنجان عنوان کرد.

وی ابراز کرد: علاقمندان به‌ ویژه فعالان حوزه‌های مرتبط با شرکت‌های بلغاری مزبور می‌توانند از فرصت پیش رو بهره‌مند شوند.

جمیلی گفت: لطفا در صورت تمایل، اعلام حضور خود را قبل از تاریخ مذکور به امور بین الملل اتاق از طریق شماره تماس 4-33463770-024 داخلی 209 و یا با شماره فکس 33463777-024 اعلام کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر