logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۶۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

وقوع سه فقره تصادف فوتی در محورهای استان زنجان/ ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان سنگین است

وقوع-سه-فقره-تصادف-فوتی-در-محورهای-استان-زنجان-ترافیک-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-سنگین-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در آزاد راههای استان زنجان سنگین است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزاد راه زنجان- قزوین و زنجان- تبریز سنگین است.

وی تصریح کرد: همچنین ترافیک در محور زنجان- میانه و زنجان- بیجار و زنجان- خدابنده نیز افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وضعیت ترافیک در محورهای شهرستان خدابنده بیان کرد: ترافیک در شهرستان خدابنده نیز محور خدابنده- همدان و خدابنده- ابهر سنگین بوده است.

وی با اشاره به وقوع حادثه مرگبار در ازاد راه زنجان قزوین بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه سواری پیکان با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که منجر به فوت راننده پیکان شد.

شیرمحمدی به علت این حادثه اشاره کرد و افزود: این حادثه در اثر خواب آلودگی راننده پیکان گزارش شده است.

وی عامل اصلی تصادفات در محورهای استان زنجان خواب آلودگی عنوان کرد و گفت: بیشتر تصادفات نیز در اثر سبقت و سرعت غیرمجاز اتفاق میافتد.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده در حین تردد در محورهای استان زنجان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا ایام عید را برای خود و خانوده خود به ایام تلخی تبدیل نکنند.

وی با اشاره به حادثه رانندگی مرگبار در محورهای استان زنجان بیان کرد: از آغاز ایام تعطیلات سه حادثه مرگبار در محورهای استان رخ داده عامل اصلی این حوادث خواب آلودگی٬ سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر