logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۵۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه:

افراد بومی برای اشتغال در واحدهای تولیدی بکارگیری شوند/ توسعه شهرستان سلطانیه و ایجاد اشتغال به صورت جدی دنبال می‌شود

افراد-بومی-برای-اشتغال-در-واحدهای-تولیدی-بکارگیری-شوند-توسعه-شهرستان-سلطانیه-و-ایجاد-اشتغال-به-صورت-جدی-دنبال-می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه بخش خصوصی دارای ظرفیت بالایی است گفت: افراد بومی برای اشتغال در واحدهای تولیدی بکارگیری شوند.

به گزارش موج رسا; توحید سلیمی در بازدید از معدن سنگ آهن و کارخانه کنسانتره آهن سرخه دیزج با اشاره به اینکه باید از ظرفیتهای بخش خصوصی استفاده شود گفت: باید برنامه‌ریزیها و سیاستگذاری‌ها به گونه‌ای باشد تا تعامل لازم در چارچوب قوانین و مقررات، بین نهادهای دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت تشویق سایر سرمایه گذاران برای رشد و توسعه شهرستان و همچنین ایجاد اشتغال و ریشه کنی فقر برقرار شود.

وی ضمن قدردانی از سرمایه گذار کارخانه تولید کنسانتره آهن در معدن سنگ آهن روستای سرخه دیزج، افزود: براساس مفاد مدون در قوانین و اسناد فرادستی نظیر اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی و بهره گیری از توان بخش تعاون و مشارکت دهی بخش خصوصی باید نقش این بخش را در پویایی چرخه اقتصاد قابل ملاحظه باشد.

سرپرست فرمانداری سلطانیه تصریح کرد: دولت در راستای عملی سازی منویات مقام معظم رهبری در شعار سال و اجرایی کردن برنامه‌های کلان خود در زمینه‌‌هایی چون تولید و اشتغال، همواره در کنار مردم و سرمایه گذاران بوده و برای از بین بردن شکاف‌های ایجاد شده بین بخش خصوصی و دولت تلاش مضاعف می‌کند.

سلیمی نسبت به تعامل دو سویه فیمابین شرکت سرمایه گذار و بخشداری مربوطه به عنوان نماینده عالی دولت در بخش تاکید کرد و گفت: براساس بند 5 ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه بایستی حق و حقوق دولت و مردم از محل واریز عوارض مربوط به بهره برداری از معادن و فعالیت‌های صنایع معدنی پرداخت شود.

وی یکی از تاکیدات خود را بکارگیری از نیروی انسانی بومی در کارخانجات و واحدهای تولیدی مطرح کرد و افرود: قوانین وضع شده همه از ضروریات لازم را درقبال چگونگی برخورد با کارفرمایان و کارگران مشخص ساخته است که بایستی مورد متابعت قرار گیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر