logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۵۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان مطرح کرد

افزایش 43 درصدی معرفی شدگان نیروی انتظامی استان زنجان به فنی و حرفه‌ای

افزایش-43-درصدی-معرفی-شدگان-نیروی-انتظامی-استان-زنجان-به-فنی-و-حرفه‌ای

فرمانده انتظامي استان زنجان از افزایش 43 درصدی معرفی شدگان نیروی انتظامی استان زنجان به فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار علي آزادي در همایش منطقه‌ای قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به اينكه سربازی یک امر مقدس است اظهار کرد: سربازان نقش مهمي در حفظ نظام ، تماميت ارضي و استقلال كشور ايفامي كنند .

وی بیان کرد: سربازان نقش مؤثر و بسزايي را در مأموريت‌هاي پليس و حفظ و برقراري نظم و امنيت دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری سربازی دوره‌ای است که جوانان می توانند در پی آن هویت و هدف خود را استحکام بخشند، گفت: از ديگر فرمايشات ايشان كه همواره تاکید داشتندبه مهارت افزایی و فرموده اند بنده سالها است هم به وزیر آموزش و پرورش هم وزیر کار که بر سر کار آمده‌اند به مسئله فنی و حرفه ای تاکید کرده‌ام .

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بين فرماندهي انتظامي استان زنجان و فني حرفه اي استان تصريح كرد: در اين خصوص با معرفی 156 نفر سرباز به کلاسهای مختلف، صدور 82 گواهی نامه فنی حرفه ای در 6 ماهه اول، اعزام و معرفی 376 نفر از کارکنان در 6 ماهه دوم در کلاس های مختلف فنی، تعمیرات و کارآفرینی مهارت هاي لازم صورت پذيرفته است.

سردار آزادي با اشاره به شناسایی و معرفی 263 نفر که دارای مهارت در ستاد و شهرستانها افزود:  20 نفر از کارکنان پایور به عنوان مربی معرفی و 274 نفر مشغول آموزش بوده‌اند كه در حال حاضر 274 نفر در ستاد مرکزی استان  و 156 نفر در شهرستان ها آموزش دیده اند که در مجموع 430 نفر به سازمان فنی و حرفه ای معرفی و 20 نفر نیز در دوره های مختلف به عنوان مربی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه در تعداد نفرات معرفي شده به سازمان فني و حرفه اي در سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 43 درصد افزايش را مشاهده می‌کنیم، اظهار کرد:  18 درصد موفق به اخذ گواهي نامه شده‌اند.

یولمه سرپرست دفتر راهبري اجراي آموزش فنی وحرفه ای کشور  گفت: از بهترین طرح ها در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال و در راستاي تأكيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به ستاد نيروهاي مسلح مبني بر اثربخشي دوره خدمت مقدس سربازي انعقاد تفاهم نامه مشترک بوده است.

مهندس یولمه افزود: اجرای این تفاهم نامه  جهت مهارت آموزي سربازان وظيفه براي جذب آن ها پس از پايان خدمت سربازي در بازار كار مي باشدو سربازان پس از اتمام خدمت مقدس سربازي علاوه بر افزایش مهارت های شغلی با توجه به نیازمندی و علاقه خود به بازار کار می تواننداز سازمان آموزش فنی و حرفه ای گواهینامه دریافت کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر