logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۵۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پشتیبانی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور:

50 درصد مدارس تخریبی کشور بازسازی شدند/ زلزله کرمانشاه به 11 درصد فضاهای آموزشی آسیب زد

50-درصد-مدارس-تخریبی-کشور-بازسازی-شدند-زلزله-کرمانشاه-به-11-درصد-فضاهای-آموزشی-آسیب-زد

معاون پشتیبانی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از بازسازی 50 درصد مدارس تخریبی کشور خبر داد.

به گزارش موج رسا; علی شهری امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به زلزله کرمانشاه اظهار کرد: در این زلزله از بین 700 فضای آموزشی موجود در مناطق زلزله زده 11 درصد دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس آسیب دیده زلزله کرمانشاه 80 باب بود، ابراز کرد: ما در مدارسی که بیش از 20 سال از زمان تاسیس آنها نگذشته بود عملکرد خوبی را شاهد هستیم.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس با تاکید بر اینکه باید بیش از گذشته در بحث ساخت و ساز مدارس توجه کنیم، عنوان کرد: آن چیزی که به ما برمی‌گردد ساخت مدارس باکیفیت است تا اینکه امانتدار خوبی برای بیت‌المال باشیم.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران ما در مجموعه نوسازی مدارس کشور در سال 83 فضاهای آموزشی به صورت دقیق احصا و 300 نوع اطلاعات از این مدارس به دست آمد.

شهری با بیان اینکه تاکنون 50 درصد کلاسهای تخریبی بازسازی شدند، تصریح کرد: این کلاسها به فضاهای مستحکم و قابل اعتماد تبدیل شده‌اند که سعی می‌کنیم تمامی کلاسها را به فضاهای ایمن تبدیل کنیم.

وی با اشاره به همراهی مردم خاطرنشان کرد: مردم همیشه در تنگناها و مشکلات پای کار آمده و وارد صحنه شدند.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس بیان کرد: همراهی مردم طوری بوده که ما اکنون در مناطق زلزله‌زه کرمانشاه فضایی برای معرفی به خیرین مدرسه‌ساز نداریم.

وی اظهار کرد: در استان زنجان نیز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که باید از آنها به نحو احسن استفاده کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر