logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۷۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه‌ زنجان:

برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت‌های مردمی برگزار شود

برنامه‌های-دهه-کرامت-با-مشارکت‌های-مردمی-برگزار-شود
امام جمعه‌ زنجان با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های دهه کرامت استفاده شود، گفت: برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت‌های مردمی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت‌ با بیان اینکه دهه کرامت برای ایجاد شور و نشاط در جامعه امری ضروری است اظهار کرد: از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های دهه کرامت استفاده شود و برنامه دهه کرامت با حضور و مشارکت مردم با شکوه برگزار خواهد شد. وی افزود: جلسات هماهنگی بین ارگان‌ها برگزار و طبق برنامه‌ریزی انجام شود و هماهنگی بین دستگاها انجام شود.

بیشتر بخوانید

امام جمعه زنجان عنوان کرد: برنامه دهه کرامت استان با مشارکت مردم برگزار شود و این مشارکت باید به ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر منجر شود.

ایجاد نشاط در جامعه امری ضروری است

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است و ایجاد نشاط در جامعه اهمیت ویژه دارد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند اظهار کرد: دستگاه‌های متولی در این باره با جدیت وارد شوند و برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری از این برنامه‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه دهه کرامت با شور و نشاط خاصی برگزار شود و ایجاد نشاط در جامعه نیاز امری لازم و ضروری است که باید به آن پرداخته شود اظهار کرد: اولویت نخست در برنامه‌های دهه کرامت باید نشاط اجتماعی باشد.

معاون سیاسی، امنيتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز کرد: فضاسازی شهری و تولید محتوای متناسب از اقدامات برنامه فرهنگی دهه کرامت است که باید به این مهم پرداخته شود.

رفیعی افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه کرامت در استان زنجان باید متناسب با نیاز جامعه طراحی شود تا پاسخگوی مناسبی برای اقشار مختلف در جامعه باشد. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر