logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۷۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت ورزش‌‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خبر داد:

تقدیر از 3 خانواده شهید ورزشکار زورخانه‌ای در استان زنجان

تقدیر-از-3-خانواده-شهید-ورزشکار-زورخانه‌ای-در-استان-زنجان-
رئیس هیأت ورزش‌‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های فدراسیون مبنی بر اینکه 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی نامگذاری شده است گفت: طبق هرسال هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای با اجرای برنامه‌های متنوع از سه خانواده شهدای ورزشی باستانی کار تقدیر به عمل آمد.

محمود میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای با اجرای برنامه‌های خاص و تقدیر از 3 خانواده شهدای باستانی کار گفت: با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان و بسیج ورزشکاران در مرقد مطهر شهدای گمنام در مجموعه ورزشی انقلاب، مراسم مرشد خوانی برگزار شد که در این راستا از خانواده شهیدان نقدی و میری تقدیر به عمل آمد. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرا شده افزود: زورخانه شریعت استان زنجان میزبان اهالی جامعه علمی دانشگاه بودند تا با قوانین، آداب و رسوم زورخانه آشنا شوند. 

رئیس هیأت ورزش‌‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیان کرد: در روز 13 اردیبهشت ماه نیز با حضور در مزار شهدا و عطر آگین کردن مرقد مطهر شهیدان به عنوان پهلوانان واقعی این مرز و بوم ادای دین خواهیم کرد. 

وی با اشاره به برگزاری گرامیداشت هفته پهلوانی در شهرستان‌ها تصریح کرد: همچنین شهرستان‌های مختلف استان از جمله ابهر، خرمدره و خدابنده با انجام مراسمی با عنوان ورزش زورخانه‌ای در داخل زورخانه‌ها هفته فرهنگ پهلوانی را گرامی داشتند.  

میرزایی با بیان اینکه به بهانه هفته فرهنگ پهلوانی مراسمی در ندامتگاه اسلام آباد برگزار خواهد شد، عنوان کرد: هیأت زورخانه‌ای استان زنجان در این ندامتگاه قرار است کارگاه آموزشی ورزش زورخانه‌ای(آموزش مربیگری) برپا کند تا مددجویان از این برنامه استفاده کنند.   

وی خاطر نشان کرد: استان زنجان سه زورخانه دارد که شامل زورخانه حیدریان، ذولفقار و شریعت بوده که زورخانه شریعت (پهلوان حاج محمدتقی شریعت) فعالیت‌های گوناگونی داشته و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه میزبان علاقمندان است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر