logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۶۹۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

حمله ایران به رژیم صهیونیستی بیانگر قدرت و اقتدار این کشور است

حمله-ایران-به-رژیم-صهیونیستی-بیانگر-قدرت-و-اقتدار-این-کشور-است-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه تاکنون هیچ کشوری قادر به مقابله با آمريکا و اسرائیل نبود گفت: حمله ایران به رژیم صهیونیستی بیانگر قدرت و اقتدار این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ است اظهار کرد: ضمن تبریک به همه نیروهای مسلح به خصوص سپاه، پاسداران انقلاب اسلامی که سپاه مظهر اقتدار میدان است باید در نظر داشت که اقتدار میدان باعث به وجود آمدن اقتدار سیاسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: امروز یکی از ابزارهای فشار تبلیغاتی بر جمهوری اسلامی است که همان مسئله موشکی، پهپادها و امکانات نظامی است که با هنر جوانان در داخل کشور بدون کمک گرفتن از دیگران به وجود آمده است.

 امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ تاکنون با عملیات وعده صادق است که با رمز(یا رسول الله) از طرف ملت عزیز ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی که هیمنه پوشالی و توخالی اسرائیل بود رخ داد.

حجت‌الاسلام منصوری اضافه کرد: با اینکه رژيم صهيونيست از حمله ایران ناکام مانده بود و از طرفی از رهگیری قدرت موشکی ایران نیز عاجز ناتوان است که این خود نشان از عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران را دارا است.

وی افزاد: این فقط نمایش قدرت بود نه اعمال آن در صورت تکرار از طرف رژیم صهیونیستی نمایش قدرت به اعمال قدرت تبدیل خواهد شد.

 امام جمعه شهرستان طارم افزود: با این اقدام به جای ایران خسارت مالی چند برابر بر پیکر اسرائیل وارد آمد که اعلام می‌کند ۹۹ درصد پهپادها و موشک‌های ایران را رهگیری و منهدم کرده است.

وی تاکید کرد: سوالی که اینجا مطرح است چرا اجازه پخش داده نشد و تا مردم جهان قضاوت داشته باشند.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: چند سالی بود که هیچ کشوری جرأت حمله به آمريکا و اسرائیل را نداشت اما جمهوری اسلامی ایران این کار را انجام داد.

 وی ابراز کرد: در بحث سلامت همه باید احساس مسئولیت کنند و مردم را نسبت به زندگی اسلامی دعوت کنیم که بی‌شک سلامتی یکی از مهمترین نعمت‌های پروردگار برای انسان به شمار می‌آید.

 امام جمعه شهرستان طارم گفت: حمله ایران به حساس‌ترین نقطه اسرائیل بیانگر قدرت و اقتدار این کشور است که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر